Krvácení po Postinoru

8
14.8.20 13:22

Krvácení po Postinoru

Ahoj holky. Trošku oživím diskuzi o Postinoru.
Měla jsem menstruaci od 2.-6.8. A 7.8 jsme s přítelem měli pohl.styk s kondomem, který ale praskl, a my si toho všimli až pozdě. Do 10 hodin jsem užila Postinor. A včera 13.8 jsem tak cca hodinu krvácela. Poté celý den nic a dnes od odpoledne je to tu znovu, silnější, i mě dost bolí břicho, jako při menses. Mám to brát, jako že to patří k tomu užití postinoru? Že je to menstruace? Kterou mám dostat až okolo 3.9.?
Předem mockrát díky. A co myslíte těhotenství? To snad šance není ne?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
3
14.8.20 14:25

Těhotná bys být neměla, po zafungování Postinoru je krvácení normální. Někde na netu o tom byl i článek, zkus hledat. Kdybys krvácela opravdu moc nebo bolestivě, jdi s tím na gyndu se alespoň poradit, ale nic vážného by to být nemělo. Je to jen narušení cyklu těla, které to teď vnímá a snaží se to dát zase do pořádku. Možná ti to rozhází na měsíc nebo dva pravidelnost menstruace, ale to by mělo být všechno. :)

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
4
15.9.20 15:38

Dotaz holky

25.8 jsme měli s přítelem styk. Tvrdi že si to pohlídal ale já si pro jistotu vzala Prostinor asi po 5-6 hodinách. 6.9 přišlo mírně špinění asi na 3 dny a pak už nic 8o Mám se obávat těhotenství nebo ne? Je to vlivem Postinoru?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama