Labradorský retrívr

17310
9.1.11 22:36

Labradorský retrívr

Ahoj

Prosím majitele,páníčky a paničky aby se zapojili do mé diskuze o tomhle plememi :wink:

My máme smetanového .Nedávno mu byl rok.Zaráží mě,že je to furt takový tele divoký :roll: Studuju na netu co se dá a nemůžu se nějak dopídit kdy by se měl nějak sklidnit :mrgreen:

Vyběhanej i jinak vytíženej je dost.Doma už je to lepší,ale venku rve jako blázen.Za každým psem by mě ušmejkal :-? Zkoušeli jsme kde co.Teď nacvičujeme metodu škubání s vodítkem.ALe přeci jen škubat neustále se 40kg psem jen co natáhne vodítko není žádná sranda :twisted:

Máte někdo nějakou radu?Prosím o přispívání jen těch co mají zkušenost aby se to nezvrhlo v nějaké rozepře :huban:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
17310
9.1.11 22:42

Jen chci dodat,že se to chození na vodítku teď dost zhoršilo :think: Bez vodítka (chodíme jen po louce,ne mezi bytovkou)poslouchá velmi dobře :wink:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
22163

učila jsem psa chůzi u nohy na vodítku s pamlskem.. mám ho u levé nohy v pravé držím piškot nebo něco co má rád.. dostane povel k noze.. a jdu.. a ten piškot v pravé ruce mám jakoby na břiše… když ztrácí pozornost ukážu mu ho… když jde chvíli pěkně tak ho odměním a dám mu ho.. jdeme dál… a pak už stačil povel k noze a ukázat jen pěst na břiše.. on šel pěkně pak jsme to cvičili i s míčkem co měl rád. důležité je trénovat i v místech kde ho ruší nějaké vlivy - psi … auta… lidi a tak.. když šel špatně či ztrácel pozornost cuknout vodítkem… místo piškotu jsem držela ten míček…
když šel chvíli hezky hodila jsem mu ho.. on ho donesl a šli jsme dál… teď jde pěkně pouze s povelem k noze vedle nohy bez vodítka.. i když jedu s kočárem… doufám, že to popisuju srozumitelně…
jo a při chůzi když jsem se zastavila já.. stáhla jsem psa do sedu za vodítko! aby se zastavil když třeba přecházíme silnici… ale to víš.. rád spíš běhá volně než chodí u nohy.. :-) :palec: