Reklama

Laparoskopie a krvácení

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 20.02.17 14:13
Laparoskopie a krvácení

Ahojky všem, co měly třeba stejnou zkušenost…
jsem 6 den po diagnostické laparoskopii. Hromada srůstů v pánvi, levý vejvodov a vaječník (chronický zánět) a vejcovod neprůchodný a prává strana v pořádku. Dva dny po laparce odcházela ještě modrá tekutina spolu se špiněním, ale již třetím dnem dost krvácím. Vypadá to jako dřívější příchod menzes, ale jsem teprve 19DC :roll: už mne to krvácení vyčerpává…Mluvila jsem se svým lékařem a stát se to prý může, ale zajimaly mne zkušenosti i jiných…

Reklama

Reakce:

Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 13.03.17 12:40

Ahoj, chtěla bych se zeptat, po pročtení vašich příspěvků týkajících se laparoskopie. v říjnumi brali levý vejcovod laparoskopií na poslední chvíli, již mi prosakovala krev do břicha. Po laparo jsem krvácela asi pět dní, jako bych měla menstruaci, po pěti týdnech jsem již krvácela klasickou menstruací. A teď k dotazu, lze zjistit, ze kterého vejcovodu? Jde o to, že mám tento měsíc příznaky jako před těhotenstvím, ale dávala jsem si obrovský pozor (sex málo často a s kondomem, který jsem vždy po akci kontrolovali jestli nepraskl - jako při prvním mimoděložním otěhotnění)Teď žiju druhý týden ve stresu, abych nebyla opět těhotná, tak jeslti nelze nějakým způsobem vypočítat ze kterého vaječníku vejce šlo. :? Děkuji za reakce.

zoy
Ukecaná baba ;) 1495 příspěvků 13.03.17 13:17

Vajíčko vzniká ve vaječníku, vejcovod máš už jen pravý. Vaječníky se v produkci vajíčka obvykle střídají, ale být to tak nemusí. Vejcovod není k vaječníku přirostlý, může „cestovat“ mezi oběma vaječníky. Pokud se bojíš, že jsi těhotná (vynechaná ms), udělej si test a uvidíš, pokud bude test negativní, tak bych neměla obavy.

Anonymní