LED žárovky

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
1109
8.9.14 06:32

LED žárovky

Moc vás všechny zdravím. Mám dotaz týkající se LED osvětlení. Žijeme v bytě s manželem už 9 let a za tu dobu, jak jsme začínali - od nuly, jsme postupně nakupovaly osvětlení stylem „halabala“. :mrgreen: Takže v předsíni nám to svítí žlutě, v kuchyni bíle a v obýváku modře. :mrgreen: Je na čase, ač máme před rekonstrukcí, vše sjednotit. Ráda bych investovala do pořádného osvětlení, i dražšího, ráda bych teplou bílou - abych rozsvítila a bylo doma jakoby denní světlo. Manžel je šikovný, rozumí všemu, ale ráda bych nakoupila bez něj, jelikož už ho slyším - „to je dobrý, to stačí, neutrácej“. Poraďte - jakou značku, internetový obchod, jaké to má mít čísla - svítivost, apod. Jsem laik. Děkuji.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
6945
8.9.14 07:51

No já ti neporadím, ale já jsem si koupila Led žárovku v Lidlu jednu asi za 200 Kč, a drží mi hoodně dloouho, ale ted je tam nemají :)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
10134
8.9.14 08:18

@zoe546 zkus kupzarovky cz tam jsem je brala já, mají to tam i s konkrétním návodem jak žárovku vybrat a které světlo je dobré na co.. mám je už přes 5let a ještě jsme žádnou neměnili

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1109
8.9.14 09:30

Děkuji holky :kytka:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
73
10.9.14 16:45

My jsme vybírali v místním kamenném elektru a to bylo pro nás nakonec nejrozumnější. Jinak naši brali třeba taky v Lidlu…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
4620
9.2.15 12:41

To ses registrovala abys nám řekla jaké máš ráda žárovky a kde je kupuješ? :lol:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
isp
1387
9.2.15 13:19

Led nekupuj! Viz. video https://www.stream.cz/…ed-osvetleni

pokud chceš denní světlo, kupuj daylight žárovky, ty máme my ;) :palec:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
159
10.2.15 02:26