Lehce frustrovaná na RD

4
9.8.20 16:30

Lehce frustrovaná na RD

Ahoj,
jen se chci vypovídat. Máme přesně ročního prcka, jsem za něj neskutečně šťastná. Jenže jsem celkem frustrovaná z toho, že na mě nějak nezbývá čas. Sama sebe nezanedbávám, pokud jde o vzhled - kadeřníka navštěvuji celkem pravidelně, i zubaře :D Jen se nestačím vzdělávat, pracovala jsem jako účetní. A dost se obávám, že se mi práce bude v oboru plném změn po skončení RD těžko shánět. Babičky fungují cca 2× týdně, jenže já se během té doby snažím uklízet, vařit, prát, žehlit - s prckem to prostě nejde. Muž je vytížen prací. Taky mi chybí prostě jen vypnout, číst si, sama se projít venku, atd. A taky bych ráda částečně pracovala už teď, ale vůbec si to neumím představit, hlavně bych dopoledne neměla hlídání a za další účetní je dost svazovaná termíny přiznání…
Jak to na RD zvládáte vy?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
72725
9.8.20 16:50

@Tečka7 u starších jsem to stihala vč práce na OSVČ.. Teď čekám třetí a už to nebude taková sranda.. Hlídání nemám a nikdy jsem neměla, tedy ano, 1× za rok jezdí kluci k babi na prázdniny.. Ale dalo se.. :think:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
27665
9.8.20 16:53

Tak změn systém uklízej víc s dítětem a zbyde ti volný čas

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
6499
9.8.20 17:30

Smutný. Pracovat můžeš do smrti. Dítě je malé jenom teď.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
12913
9.8.20 17:47

Máme s manželem písemně dané, kolik času budeme věnovat práci a to dodržujeme.
Pak máme oba dost času na děti i sebe.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
4
9.8.20 18:21
@Sany80s píše:

A můžu se prosím zeptat, jak to máte přesně nastavené? Zaujalo mě to. Klidně do zprávy.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
27665
9.8.20 18:25
@Sany80s píše:

tak to by mě doopravdy zajímalo

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
3899
9.8.20 18:50