Létání ve 3. trimestru

92
13.9.20 15:27

Létání ve 3. Trimestru

Ahojte, chci se zeptat letela jste nektera v 32 tt?
Ted v patek by jsem mela letet na Slovensko kde to trva hodinu a 20 minut… A chci vedet jestly jste v 3 trimesteru nektera letela?
Dekuji

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
2883
13.9.20 15:33

@Fitnesswife letěla jsem 29tt. Bez lékařského potvrzení myslím můžeš do 36 tt, ale je jen jedna nebo dvě pojišťovny co te pojistí max do toho 32tt.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
92
13.9.20 15:35

@hospodki ja letim domu na SK na otocku takze pojisteni nepotrebuju jde mi o to jesly je to ok nechci nic riskovat

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
320
13.9.20 16:00

Já ve 36tt dvouhodinový let v naprosté pohodě.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2883
13.9.20 16:21

@Fitnesswife jestli snad nějaké problémy, tak za me Ok, ale nejsem tvůj lékař. I kdyby jsi začala rodit, tak je let tak krátký nebo holt pristanete.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2678
13.9.20 21:28

@Fitnesswife pojisteni bych si radsi zaplatila, u nas zijes tak si i platis ZP, ne? Kdyz porodis nahodou na Slovensku, tak aby ses doplatila… nevim jak to mate

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
92
13.9.20 21:36

@Micaella22 vubec prave nevim jak to mame na Slovensku ale uz je to asi jedno dnes manzel rozhodl ze nebude a nechce riskovat a nikam neletime :( jednak jsem v 8 mesiaci a klima plna viru v letadle momentalne taky neni nic ok :think:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
13
13.9.20 21:53

V letadlech vzduch prochází přes Hepa filtry, je to tedy, co se týče potencionálního nakažení se Covidem, nejbezpečnější doprava. Bála bych se spíš reakce na tlak při startu a přistání, ale předpokládám, že ten krátký let nepoletí Boeing v 10000m, ale spíš nějaký menší stroj typu ATR atd v nižší letové hladině…

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
92
13.9.20 22:26