Manžel spí po obědě

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

peckova
Stálice 65 příspěvků 13.01.18 13:47
Manžel spí po obědě

Dobrý den,
můj manžel chodí vždycky o víkendu po obědě spát a mě to hrozně rozčiluje. Chodí spát v 8 večer, probouzí se někdy v 7 ráno a po obědě jde zase tak na 2 hodiny spát. Občas jde třeba ještě dopoledne. Máte doma taky podobného spáče?

Stránka:  1 2 3 Další »

Reklama

Reakce:

Tichošlápek
Echt Kelišová 9146 příspěvků 13.01.18 13:49

Jo, zrovna chrní na gauci :lol: ale zase ráno ho budí syn uz v šest a v noci občas musí řešit pracovní věci. Mne to neva, spis mu závidím, že usne kdekoli a kdykoli

Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 13.01.18 13:50

Nechodí spát v 8 večer, ale spí ve všechno den po práci, pak vstane a pracuje jako OSVČ z domu. O víkendech ho budím v 10h, přes den si opět chodí lehnout.
Jsem s tím sžitá, problém nevidím.

Kočičí duše
Zasloužilá kecalka 951 příspěvků 13.01.18 13:52

Zalezi proc te to rozciluje :nevim: mas toho moc a nestihas, zatimco on spi? Nebo se nudis kdyz spi? Nebo proc? Ja si taky chodim po obede lehnout - ted teda s ditetem i usnu, ale i driv jsem chodivala a treba si jen cetla. Jestli jsi unavena, tak si proste bez lehnout taky :palec: svet se nezblazni

lamicina
Ukecaná baba ;) 1821 příspěvků 13.01.18 13:53

Chudák :lol:, nech ho vyspat aspoň o víkendu. My si někdy po obědě bucnem celá rodinka. Jen starší hyper dítko neusne, ale čte si a neruší :srdce:.

suwari
Ukecaná baba ;) 1003 příspěvků 13.01.18 13:54

Taky chodím spát po obědě, když můžu a okolnosti to dovolí :think: :D To se podaří bohužel jen o víkendu. Já v tom problém nevidím, ať se manžel vyspí, když se mu chce. Chápu ho.

Uživatel je onlineElishka1
Ukecaná baba ;) 2479 příspěvků 13.01.18 13:56

Hale, můj taky teď spí :lol:, říkal, že bude dělat do práce, nj je utahanej, ale nedělá to teda pravidelně

murkyf