Mateřská pro studentku?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 02.09.18 09:56
Mateřská pro studentku?

Ahoj holky,
jsem studentka na VŠ a právě jsem zjistila, že jsem těhotná. Chtěla bych se zeptat, jak je to s mateřskou a rodičovskou dovolenou, když nejsem plátce daně, protože stále studuji (i během těhotenství a pak s mimčem bych chtěla pokračovat ve studiu). Teď studuji prezenčně, ale příští rok už bych chtěla přejít na dálkové studium.

Předem děkuji za odpovědi, nejlíp od holek, které s tím mají zkušenosti :*

Stránka:  1 2 Další »
Reakce:
Kriss Tina
Kelišová 5937 příspěvků 02.09.18 09:58

Mateřskou nedostaneš když nemáš nic odpracováno. Dostaneš až rodičovský příspěvek o ten si zažádáš po porodu.

mamule42
Zasloužilá kecalka 771 příspěvků 02.09.18 10:01
@Anonymní píše:
Ahoj holky,
jsem studentka na VŠ a právě jsem zjistila, že jsem těhotná. Chtěla bych se zeptat, jak je to s mateřskou a rodičovskou dovolenou, když nejsem plátce daně, protože stále studuji (i během těhotenství a pak s mimčem bych chtěla pokračovat ve studiu). Teď studuji prezenčně, ale příští rok už bych chtěla přejít na dálkové studium.Předem děkuji za odpovědi, nejlíp od holek, které s tím mají zkušenosti :*

Aby jsi mohla dostat mateřskou,musíš mít odpracováno 270 dní v zaměstnání,což asi nesplňuješ,tak máš nárok na rodičovský příspěvek.

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 02.09.18 10:04

A na jak dlouho a kolik je rodičovský příspěvek prosím?
@mamule42

Kriss Tina
Kelišová 5937 příspěvků 02.09.18 10:08
@Anonymní píše:
@mamule42

To si určíš sama, můžeš si rozvrhnout 220 000kc mezi období 2 az 4 let. (aspoň myslím že to ted tak je, dřív byla tuším pro takové případy jediná možnost na 4 roky) :think:

debra.morgan
Závislačka 4147 příspěvků 02.09.18 10:09