Mateřská- žádost

Anonymní
15.2.21 10:56

Mateřská- žádost

Ahoj holky..
mám takový blbý dotaz ohledně mateřské protože v tom docela plavu.
Dostala jsem od lékaře Žádost o ppm a v té dolní části je název zaměstnavatele to chápu a pod tím nastoupila dne: Tak tam napíšu jako že kdy jsem nastoupila na ppm? vím blbý dotaz, ale jsem z toho v nervech jestli vůbec na nějaké peníze mám nárok :,(

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
1819
15.2.21 11:00

Ano..ja třeba nastoupila na PPM 15.6. Takže jsem tam napsala tohle datum :-). Máš odpracováno 270dni? Pak nárok máš.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1700
15.2.21 11:02

Odnes žádost na mzdovou účtárnu, tam ti poradí. Mně teda aspoň vypočítali kdy můžu nejdřív nastoupit na mateřskou.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
9029
15.2.21 11:05

Ano, napíšeš si tam datum v rozmezí 6-8 týdnů před termínem porodu co máš stanoveny od gynekologa. Nárok máš pokud máš odpracovano 270 dní v posledních 2 letech a buď jsi zaměstnana a nebo v ochrane lhůtě (180 od posledního zaměstnání v době kdy vznikne nárok na PPM)

Příspěvek upraven 15.02.21 v 11:07

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
15.2.21 11:06

@EvieK Já už právě teď to bude skoro 5 měsíců co jsem byla na neschopence a nezaměstnaná. Ale než jsem šla na neschopenku tak jsem v prvním zaměstnání měla odpracováno 307 dní a v druhém teda asi 21. Tak právě nevím. Volala jsem na OSSZ kde teď bydlím a paní řekla, že bych nárok mít měla a když jsem volala na OSSZ pod kterou patří můj bývalý zaměstnavatel tak na mě akorát řvala řekla že to vypadá že nárok mít nebudu. Tak už jsem z toho taková vynervovaná.. :(

• Citovat
  • Nahlásit
9029
15.2.21 11:09
@Anonymní píše: