Matka a asistentka v jedné osobě

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Kassor
Zasloužilá kecalka 808 příspěvků 27.05.19 13:46
Matka a asistentka v jedne osobe

Nemate nektera zkusenost, at uz osobni nebo z doslechu o tom, ze se matka stala asistentkou svemu diteti ve skole? Vidim v tom vyhody i nevyhody, ale z praxe nikoho neznam… Ptam se proto, ze o tom sama premyslim… Dekuju :kytka:

Reakce:
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 27.05.19 13:51

@Kassor máme to ve škole a není to dobré. Máme i ve škole, že máma dělá AP ve třídě svého dítěte a taky to není úplně ideální. Dítě se často předvádí, víc testuje mantinely a k mámě si děti dovolí víc než k cizí asistence.
Dítě tam má najednou 2 autority a je problém.
Sama jsem učitelka a vnímám to stejně, jako když musím jít učit k synovi.
Pokud chces dělat asistentku, zkusila bych ji dělat v jiné třídě, než máš dítě.

Premek_Orac
Kelišová 5122 příspěvků 27.05.19 13:56

@Kassor Pro dítě v tom nevidím moc dobrého… Ne s ohledem na teď, ale s ohledem na jeho vývoj a budování nezávislé osobnosti, pozice v kolektivu, soukromí atd.

Vercsi148
Kecalka 372 příspěvků 27.05.19 14:08

Kdysi jsem si s touhle myšlenkou pohrávala, trvalo to asi tak tři sekundy. Já v tom žádnou výhodu nevidím…

prejeta_zaba
Kecalka 179 příspěvků 13 inzerátů 27.05.19 14:18

@Vercsi148 já v tom vidím akorát to, že matka svý dítě už zná, může mít zmáklý postupy, jak na něj mluvit aby vnímalo, nebo např. nemělo záchvaty vzteku, přesně zná jeho diagnózu… (nevím co mu je, když potřebuje asistentku) - asistentka si k němu musí hledat cestičku než se poznají, např. pro autistu může být značně stresující další cizí osoba… ale jak píšou před námi, asi bych do toho nešla.

jarmarkty
Kecalka 188 příspěvků 27.05.19 14:21