Maturitní ples - sponzoři

19.10.22 17:52

Maturitní ples-sponzoři

Dobrý den, chtěla bych se zeptat na radu. Nevím, jestli se to sem hodí teda. Ale jsem studentkou OA Beroun a 9.6. 2023 se nám koná maturitní ples. Chtěla bych se jen zeptat jestli náhodou neví někdo o sponzorech. Týkalo by se to sponzorského daru, peněžního, nebo daru do tomboly (za reklamu, či zviditelnění firmy).
Děkuji za rady

e-mail: ****

edit adminom - e-mail

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
65282
19.10.22 17:54
@domi_smidova píše:
Dobrý den, chtěla bych se zeptat na radu. Nevím, jestli se to sem hodí teda. Ale jsem studentkou OA Beroun a 9.6. 2023 se nám koná maturitní ples. Chtěla bych se jen zeptat jestli náhodou neví někdo o sponzorech. Týkalo by se to sponzorského daru, peněžního, nebo daru do tomboly (za reklamu, či zviditelnění firmy).
Děkuji za radye-mail: ***

tak se snažte, obvolávejte okolní firmy, rodiče at se ptají ve svých firmách.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
27264
19.10.22 18:33

Opravdu 9.6?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
15877
19.10.22 18:46
@lleennttiillkkaa píše:
Opravdu 9.6?

Taky jsem se podivil, inu to je dnes taková móda. Ještě nedávno frčelo okrádání lidí přes ezo, astrální cestování, koučing a podobné zhovadilosti, dnes jedou šmejdi přes charitu a sponzorské dary.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
19983
19.10.22 19:01

@domi_smidova radu ti dám, začněte obcházet firmy ve městě, tak sme to dělali my.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
6422
19.10.22 19:05

Co je podezřelého na datu 9.6. a shánění sponzorů na maturitní ples?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
15877
19.10.22 19:08
@ZuzaM píše:
Co je podezřelého na datu 9.6. a shánění sponzorů na maturitní ples?

Obvykle jsou plesy v plesové sezóně. Nicméně je fakt, že třeba i OA Beroun měla tzv. pomaturitní ples v květnu…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
19.10.22 19:13
  • načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
19.10.22 19:15