MC tobi - Römer king plus

kklara
21.2.10 17:01

MC tobi - Römer king plus

Ahoj holky. Mým dětem je deset a půl měsíce,9,3kg,nutně musím koupit autosedačky,vajíčka jsou jim malá. Rozhoduji se mezi těmito dvěma,ale nejsem rozhodnutá. Malý je takový kulatější,malá dlouhá hubená,važí ale stejně. Zkusit obě tyto sedačky,teda nevím kde,bydlím na hodonínsku a volala jsem do nejmenovaného obchodu a absolutní neochota. Nevíte kde tyto dvě autosedačky mají a dají se vyzkoušet?Zlínsko,Uherskohradištsko,Hodonínsko.Chtěla bych je kopupit přes net.

Ještě dotaz na poutání,MC tibi je prý někdy problém s krátkým pásem,king v pohodě,je to tak?

Jinak jakou sedačku Od 9-18kg by jste mi pro děti diporučili jako opravdu bezpečnou,kolem těch 5 tisíc?

Děkuji za reakce. Klara

• Citovat
  • Upravit

Máte zkušenost s Britax Römer King plus?

Přidejte zkušenost s Britax Römer King...
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
21.2.10 17:10

Ahojky, taky jsem měla dotaz a odborník Steeve mi poradil Romer King plus.
Co se týče - kde na Hodonínsku, tak já jsem z Břeclavi a řešíme stejný problém. Protože chceme sedačku vyzkoušet. V Hodoníně v Ina Baby jsme kupovali kočár a objednali mi i značku, kterou neměli. MC Tobi mají, ale Romer King ne, možná by ho objednali, mají i eshop www.kocarky-ina.cz
Na prodejně byli velmi ochotní a vše nám ukázali, mají tam i sedadlo z auta, na kterém ukazují připoutání konkrétní sedačky atd.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
4648
21.2.10 17:35

Ahoj, máme už přes dva roky MC tobi a jsme spokojení. Kupovali jsme v Prostějově v Berušce a měli tam i Römer. Taky jsem se tehdy rozhodovala mezi těmi dvěma.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
kklara
21.2.10 17:49

autosedačky

Dík za odpověďi,tu prodejnu v Hodo znám,asi tam zavolám a bude.

• Citovat
  • Upravit
kklara
21.2.10 17:50

Karolíno

ty náš ty king plus?

• Citovat
  • Upravit
21.2.10 17:54
kklara píše:
ty náš ty king plus?