Menstruace a 1. antikoncepce

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 24.10.18 10:06
Menstruace a 1. antikoncepce

Dobrý den, mám takový problém
začala jsem brát svoji 1. antikoncepci, nezapomněla jsem ještě a nejdřív se mi menstruace o 14 zpozdila, protože mezitím proběhnul pohlavní styk a teĎ už 9 den krvácím, nebo spíš jde jen o takové špinění, já se ptám jak dlouho můžu ještě krvácet? Děkuji za odpověď

Reakce:
Kriss Tina
Kelišová 7010 příspěvků 24.10.18 10:24

Záleží jestli ti ta antikoncepce sedla, možná nebude od věci zavolat na gyndu, domluvit se jestli je to normlani, mě když nesedla tak sem krvacela klidně měsíc v kuse než sem ji zas vysadila :think:

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 24.10.18 10:35

ouuu no jako četla jsem, že při 1 HA mi může být špatně, což mi je teda, brala jsem 8 tabletek a každý ráno je mi blbě, ale tak prý si na to ten organismus zvyká, spíš přemýšlím, jak dlouho můžu ješětě špinit, když je to dneska 9. den a furt špiním :( snad to nějak přestane, mám ject k přítelovi na víkend :(

Tichošlápek
Extra třída :D 11544 příspěvků 24.10.18 10:37

Bude to chtit změnit Ha. Evidentně ti nesedla. Navíc pomud je ti špatně, tak bych nečekala a naklusala k dr. A chránila se pro jistotu i jinak

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 24.10.18 10:45

no to mi asi spíš nesedla, ale je to moje 1. není to tím že si ten organismus na to zvyká ? někde jsem to četla :/ já fakt nevím

Kriss Tina
Kelišová 7010 příspěvků 24.10.18 10:49
@Anonymní píše:
no to mi asi spíš nesedla, ale je to moje 1. není to tím že si ten organismus na to zvyká ? někde jsem to četla :/ já fakt nevím

Tak zkus vydržet jestli si to nesedne a nezvyknes si, ale připrav se že můžeš fakt spinit i měsíc v kuse. Pokud by ti bylo ale nějak hodně špatně radši bych šla pro jinou

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 24.10.18 10:54

no jde to spíš o zvyk si myslím, no to špinění bude horší :( díky :)

Tichošlápek
Extra třída :D 11544 příspěvků 24.10.18 11:03

Ale to by proste dělat neměla. Ze si tělo zvyká mi nedává smysl - asi potřebuješ jinou hladinu hormonů či úplně jiný druh antiny.

Twixinka
Ukecaná baba ;) 1763 příspěvků 5 inzerátů 24.10.18 11:28

@Tichošlápek je to naprosto normalni,ze kdyz do tela zacnes cpat umele hormony ve forme antikoncepce,tak si to telo zvyka,ja to takhle mela a i je to v pribalovem letaku a samozrejme jsem na to byla upozornena i doktorkou :nevim:

Tichošlápek
Extra třída :D 11544 příspěvků 24.10.18 11:37

@Twixinka no nestalo se mi to ani jednou a to jsem brala hodně druhu. Naopak mi dr rikala, ze v případě spineni mam naklusat na vyšetření a změnu léků

Váš příspěvek
Reklama

Poslední články

DIY: Karnevaly se blíží. Vyrobte dětem originální masku

Každý, kdo se v posledních letech zúčastnil dětského karnevalu, ví, že se to... číst dále >

3 nejčastější úrazy dětí a první pomoc: Víte, jak se zachovat?

Hlídáte je jako ostříž, ale stačí vteřinka nepozornosti a neštěstí je na... číst dále >

Články z Expres.cz

Hořící muž z Václavského náměstí: Následovníka Palacha hasili bundami

Policie dnes odpoledne kolem třetí hodiny zasahovala v horní části... číst dále >

Zadlužený feťák? David Š. má značkové oblečení a postavu jako z fitka, vraždil pro pár tisíc

Rozdíl mezi nimi bije do očí. Když ke včerejšímu soudnímu stání dorazil Ivan... číst dále >

Články z Ona Dnes

Dárky z vánočního kvízu jsou rozdané. Kdo bude mít dalšího Ježíška?

Jako odměnu jsme si pro naše věrné čtenářky a čtenáře již tradičně připravili... číst dále >

Sedm tipů, jak vyřešit manželské neshody

Pokud spolu lidé umějí komunikovat, nemusí rozpory končit házením talířů nebo... číst dále >