Menstruace během braní antikoncepce

31.5.20 15:18

Menstruace během braní antikoncepce

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jestli máte někdo zkušenost. Beru antikoncepci přes rok a teď jsem to dostala, i když to mám mít až příští týden. Je to jednou normální nebo to mám radši řešit s doktorkou? Děkuji :)

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

1586
31.5.20 15:23

Za me normalni

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
21216
31.5.20 15:51
@Kolarkaa píše:
Za me normalni

Tak mne se to za dlouhé roky ani jednou nestalo.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
1586
31.5.20 16:09

@vokishka me jo :think: normalne mam ms pravidelnou 28 dni, obcas se stalo, ze prisla i o 5 dni drive :nevim:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
21216
31.5.20 16:13
@Kolarkaa píše:
@vokishka me jo :think: normalne mam ms pravidelnou 28 dni, obcas se stalo, ze prisla i o 5 dni drive :nevim:

Ale to je divné, pokud bereš antikoncepci pravidelně.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
1586
31.5.20 16:15

@vokishka uz ji neberu hodne let, ale kdyz jo, tak jsem to tak 1-2× mela, nic to nebylo

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama