Mikrojesle v Holandsku - setkali jste se už s nimi?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Baru T
Nováček 1 příspěvek 15.10.18 12:23
Mikrojesle v Holandsku

Zdravím, zakládám trochu nevšední téma, chtěla bych hlavně poprosit maminky co žijí v Holandsku. Nesetkali jste se s mikro-jeslemi? Funguje vůbec něco takového v Holandsku? S manželem a s naší dcerkou se příští rok chystáme (na jaře jí bude rok) pobýt nějakou dobu v Nizozemsku a jelikož můj pracovní poměr zkončil s nástupem na mateřskou, tak pak nebudu mít nárok na RP, když se přestěhujeme… Tak mě napadlo vydělávat si tímto způsobem. Dcerku do školky nebo jeslí dávat nechci, chtěla bych být s ní aspoň do 3. Jinak jsem učitelka v mš, takže s tímhle by neměl být problém. :andel:

Reakce:
blumen
Hvězda diskuse 44237 příspěvků 15.10.18 13:04

@Baru T mam dojem, ze v Holandsku je rodicak jen 4 mesice a pak se chodi do prace :think: jako ve Francii a jinych statech, takze nejak to tam pokryto maji urcite.

Váš příspěvek
Reklama

Poslední články

DIY: Karnevaly se blíží. Vyrobte dětem originální masku

Každý, kdo se v posledních letech zúčastnil dětského karnevalu, ví, že se to... číst dále >

3 nejčastější úrazy dětí a první pomoc: Víte, jak se zachovat?

Hlídáte je jako ostříž, ale stačí vteřinka nepozornosti a neštěstí je na... číst dále >

Články z Expres.cz

Zadlužený feťák? David Š. má značkové oblečení a postavu jako z fitka, vraždil pro pár tisíc

Rozdíl mezi nimi bije do očí. Když ke včerejšímu soudnímu stání dorazil Ivan... číst dále >

Souboj zadků: Líbí se vám víc pozadí Martina Zounara, nebo Martina Krause?

Dva herci odlišné postavy, dva zadky, které ti dva ukázali na jevišti před... číst dále >

Články z Ona Dnes

Silvestrovské jednohubky a novoroční jídelní tradice

Za dveřmi je oslava nového roku. A co by to bylo za slávu, kdyby nebylo co... číst dále >

Sedm tipů, jak vyřešit manželské neshody