Mladé maminky+ váš názor

Anonymní
18.4.12 19:32

Mladé maminky+ váš názor

Ahoj všem, :mavam:
chtěla jsem se zeptat, jestli tu jsou nějaké mladé maminky a jaký názor na ně vůbec máte?
Mě bude 18 a přítelovi 22( už pracuje a plánujeme společné bydlení ), mám hroznou touhu po dítěti..furt na to myslím. Vím, že to nejde, že musím dostudovat a taky mám spoustu zájmů, kterých se nechci vzdát, ale touha je tak veliká, že se bojím, aby mě neovládla.Nejsem schopná někdy myslet celý den ani na nic jiného.
Aspoň bych si chtěla zkrátit čas a zeptat se mladých maminek, pokud tu nějaké jsou, jak to zvládaly se školou a vůbec se vším .
Děkuju :kytka:

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
10584
18.4.12 19:36

ahoji ,já mám první dcerku v necelých 17ti,druhou v necelých 19ti a teď třeti slečnu ve 25ti.Školu dodělanou mám,teď ještě studuju VŠ.jsem spokojená

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Sandra752
18.4.12 19:38

Nepochybuji o tom,ze by si se nedokazaka postarat… :-) ale zalezi na tobe…lepsi je dodelat skolu a chvilku pracovat… :-)

• Citovat
  • Upravit
4396
18.4.12 19:41

Co poradit… Pokud máte s přítelem zázemí tak se nebojím, že byste se nedokázali postarat, ale lepší samozřejmě je chvilku ještě počkat dodělat školu a začít pracovat… Chápu tě měla jsem to podobně, teď je mi 22 a snažíme se o naše první nelituju toho, že jsem si počkala.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
8679
18.4.12 19:41

:mavam: Je dobrý, že oba prcka chcete a pokoušet se o něj můžete hned, každému to trvá jinak dlouho a třeba akorát dostuduješ s mimi v břísku. Jestli máte bydlení, tak co :mavam: :kytka: Ještě s mateřskou je to složitější. Musíš mít něco odpracováno :)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
5761
18.4.12 19:42