Moje matka trpí depresí

13.4.20 22:50

Moje matka trpí depresí

Hezký den. Úplně nevím, jestli to tady patří, ale už jsem něco podobného zde četla, tak zkouším štěstí. Jde o to, že moje matka trpí už dlouhodobou depresí a já nevím, jak jí pomoct. Jde o to, že pracuje jako uklízečka. Uklízí od pondělí do pátku vchody a vždy ráno odejde a odpoledne přijde. Občas chodí uklízet i večer. Honí se za penězi jelikož jsme měli doma domácí násilí hodně dlouho a moc peněz jsme nikdy neměli. Jsme tři děti, já už dospělá. Mamka nemá kamarády. Když už, tak ty špatné (co hodně pijí, drogy, deprese a pod.). Je to tak, že jde ráno do práce, přijde odpoledne a úplně všechno ji bolí. Doma nemusí uklízet jelikož se o to starám já. Jen občas chce zajít do obchodu, chce dělat obědy i když ji to nebaví. Je to všechno složité, sourozenci rozmazlení, že jí jen něco. Takže přijde domů a prostě je doma, dívá se na televizi nebo spí a další den zase práce. Ty dny má poměrně stejné. O víkendu se opíjí a je s lidmi, kteří ji pomlouvají. Už chtěla několikrát spáchat sebevraždu. Není úplně v pohodě. Často nadává na svůj život, vlastně každý den. Že ji nebaví, že ji nic nebaví. Před chvílí se nám doma mlátila do hlavy protože ji jeden chlap řekl, že o sebe nedbá. Řvala a zdála se agresivní a byla opilá. Ona dbá hlavně o nás abychom se měli dobře, ale to moc nemáme. (Happy mom, happy dad, happy baby. Znáte to.. ) Ještě ke všemu „otec“ jí nadělal dluhy a má jen Základní školu. Takže musí mít něco přes 20 000 v práci abychom byli O. K. Ale ona žádnou jinou prý nemůže najít? Nevěděl by PROSÍM MOC někdo o něčem? Myslím si, že prací by se to mohlo zlepšit. Taky má křečové žíly, ale nesnáší doktory, takže to neřeší. Nemůžu ji do toho donutit. Antidepresiva brát nechce, k psychologovi nechce protože není žádný blázen? Ach bože, děkuju za jakoukoliv radu. Omlouvám se za můj dlouhý text.
:zed: :zed: :zed: :,( :,( :,( :,( :( :( :( :(

Příspěvek upraven 14.04.20 v 08:36

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit