Opožděná menstruace, špinění, mohu být těhotná?

Anonymní
29.4.10 12:08

můžu být těhotná

dobrý den,jsem tady nováček a jdu k vám pro radu,od října 2009 neberu HA,mezi MS jsem měla vždy špinění tak 3 dny,vychází to na půlku v cyklu,ted jsem měla naposled MS 13.-16.3.2010 pak zase to špinění začalo 28.-30.3.,ale od té doby nic ani MS,jsem z toho zmatená,k dnešku je to 47 dní od MS a 32 dní od špinění,je to poprvé co se to tak pozdí,myslíte že můžu být těhotná?? :nevim:

• Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

1186
29.4.10 12:24

Pokud má MS takové zpoždění, tak samozřejmě těhotná být můžeš. Skoč si někam do drogerie nebo lékárny pro těhotenský test, ten ti dokáže odpovědět spíš, než někdo tady :wink:

Příspěvek upraven 29.04.10 v 12:31

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
20662
29.4.10 12:25

A testovala si? Takových diskuzí je tady denně snad několik,holky se ptají zda můžou být v tom a ani nezkusi testnout :roll: Takže radím udělat test,popřípadě návštěvu mudra.Těhu klidně můžeš být,ale taky nemusíš :nevim:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
29.4.10 12:34

netestovala jsem,já vím,že mi to žádná neřeknete na 100%,ale já chtěla jestli tady nemá některá takovou zkušenost.určitě si koupím test,ale v PO se chystám na gyndu :wink:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
29.4.10 12:36

to je mi jasné,že test mi řekne víc :-) ,koupím si ho ,ale zkoušela jsem to tady jestli nemáte některá takovou zkušenost i tak díky,že jste si mlj příspěvek přečetli :lol:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
18.11.13 11:13