Na co bych mohla mít nárok?

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Anonymní
19.4.19 17:12

Na co bych mohla mít nárok?

Dobrý den.
Je mi 20 let, neplanovane jsem otěhotněla, ale vzhledem k tomu, že jsem věděla od lékařů že nejspíš nikdy nebudu mít děti, tak jsme si miminko samozřejmě nechali a jsme za něj šťastní. Narodí se na podzim, a moje otázka zní, vím že dostanu rodičovský příspěvek, ale mám nárok i na jiné peníze od státu? Třeba příspěvek na bydlení, či tak něco? Přitel pracuje na smlouvu, smlouvu má danou na asi 14tis měsíčně, zbytek dostávají bokem :roll:, bydlíme v podnájmu 2+1 za 7000. Děkuji za odpověď a hezke Velikonoce přeji.

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
37113
19.4.19 17:15

Si to dej do kalkulačky co je na internetu, nebo ti to tu máme počítat?? Záleží kde máte trvalý pobyt, jestli je tam někdo hlášený ještě s vámi, ta částka je za celý nájem nebo jen nájem bez energii a poplatků kolem??

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
15093
19.4.19 17:16

A ty beres v práci kolik?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní

@Kriss Tina trvale bydliště tu mám jen já, přítel ho má zatím stále u rodičů, s poplatkami. :roll:

• Citovat
  • Upravit
21311

A pracujes? Pak bys měla ještě mateřskou. Na netu jsou různé kalkuĺacky na porodné apod. Tak si to zkus zadat

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
19.4.19 17:17

@karkarka nic, ukončila jsem smlouvu a následně se dozvěděla že jsem těhotná, jsem teď bez práce a doma na rizikové..

• Citovat
  • Upravit
21091
19.4.19 17:18

No, hlavně se budete muset postarat vy dva. Pokud nemáš odpracováno, tak jen rodicak. Porodné nevím. A příspěvek na bydlení tam záleží, či ten byt je a jaká je smlouva. Podívej se na netu na podmínky.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
19977
19.4.19 17:19

Máš nárok aby tě živil partner

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
37113
19.4.19 17:21
@Anonymní píše: