Najdu si vůbec někoho?

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Anonymní
21.11.21 16:46

Najdu si vůbec někoho?

Dobrý den.. Asi to sem nepatří.. Ale potřebuji se svěřit.. Už si nevím rady.. Je mi 19.. A nikdy jsem neměla žádného kluka ještě.. Nikomu se nelíbím.. Dokonce ani sama sobě.. Měřím 154, vážím 70kg.. A ještě k tomu mám moc velké prsa.. Už si nevím rady.. Okolo mě mají holky vztahy a já jediná ne.. Bojím se oslovit nějakého kluka.. Bojím se že zůstanu dokonce života sama.. Tak moc bych si přála založit rodinu.. Mít svatbu.. Jenže nikdo mě nechce.. Pořád jen slyším… Jsi nějaká tlustá. Ty radši nejez už si nevím rady..
Přemýšlela jsem že bych šla na zmenšení prsou jenže to stojí taky dost peněz… A na cvičení vůbec nemám čas, studuji.. K tomu mám brigádu, a ještě si tedka dělám řidičák..
Nevím si rady prostě..

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
2434
21.11.21 16:49

Zkus seznamku.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1642
21.11.21 16:50
@Anonymní píše:
Dobrý den.. Asi to sem nepatří.. Ale potřebuji se svěřit.. Už si nevím rady.. Je mi 19.. A nikdy jsem neměla žádného kluka ještě.. Nikomu se nelíbím.. Dokonce ani sama sobě.. Měřím 154, vážím 70kg.. A ještě k tomu mám moc velké prsa.. Už si nevím rady.. Okolo mě mají holky vztahy a já jediná ne.. Bojím se oslovit nějakého kluka.. Bojím se že zůstanu dokonce života sama.. Tak moc bych si přála založit rodinu.. Mít svatbu.. Jenže nikdo mě nechce.. Pořád jen slyším… Jsi nějaká tlustá. Ty radši nejez už si nevím rady..
Přemýšlela jsem že bych šla na zmenšení prsou jenže to stojí taky dost peněz… A na cvičení vůbec nemám čas, studuji.. K tomu mám brigádu, a ještě si tedka dělám řidičák..
Nevím si rady prostě..

Víš, když už máš nadváhu, tak z pohledu troufám si říct většiny mužů to ta velká prsa můžou vynahradit. Nadváha a malá prsa jsou špatný nápad. ;)

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1335
21.11.21 16:52