Nechci otce zklamat

Anonymní
20.3.14 19:07

Nechci otce zklamat

Ahoj, řeším pro mě dost nepříjemný problém.

Začala bych asi tím, že momentálně studuji už druhou střední školu, první jsem zanechala ve 2. ročníku, jelikož to nebyla profese pro mě, školu jsem si vybrala, protože byla nejblíž. Pak jsem přestoupila na jinou školu, mezitím jsem začala podnikat v oblasti módy, jde mi to skvěle a vydělávám si v průměru 15-20 tisíc měsíčně, s přítelem máme pomalu dostavený barák a jsem těhotná, plánovaně, studium jsem chtěla dělat individuálně, ale ředitelka mě slušně poslala do ****. Že není povinna mi to absolutně vůbec povolit, ještě chci dodat, že z jejich školy dělá skoro gympl, ale je to ta nejlehčí škola o v našem kraji je. Že prý je to velice těžká škola a s IP bych to prý nezvládla :zed: Můj třídní učitel na mě vyjukl, že na co vůbec studuji, že můj přítel je snad dost bohatý, že kdyby byl bohatý jako já, tak nechodí vůbec do školy, bylo mi dost trapně, to, že oba dřeme a máme se dobře přeci neznamená, že nemohu studovat. Učitelé si mezi sebou šuškají, že mě zbouchl někdo cizí 8o :roll:
Ještě chci dodat, že si nerozumím ani se spolužačkami jsou v průměru o 4-5 let mladší, než já a jedna se řeže a ta druhá shání mariuhanu a jiné drogy :zed: zatímco já řeším spíše výbavu pro mimčo.

A teď to hlavní, velice mi záleží na mém otci, vzhlížím k němu, přál si pro mě jen to nejlepší a mermomocí chce, abych studovala, ale já nechci, chci se naplno věnovat své práci a miminku, nechci být dále napadána učiteli :think: a nevím, jak mu to říci, i když vím, že to nepochopí a bude se snažit kolem sebe kopat a vyhrožovat, jak jen to půjde.

Asi jsem se potřebovala vypsat :( ani nevíte jak mě to trápí.

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
2044
20.3.14 19:11

Co přestoupit na jinou školu?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
69235
20.3.14 19:12