Nedostatek bílých krvinek

9
31.3.15 16:19

Nedostatek bílých krvinek

Ahoj, chtěla jsem se zeptat, jestli někdo nevíte, co může znamenat nedostatek bílých krvinek, jestli je to slabá imunita? Loni mi brali krev a vyšlo mi leukocyty 3,9 má být 4,0 - 10,0. Prý to je jen malý nedostatek a nemusím to vůbec řešit, ale v tuhle zimu jsem byla dlouho nachlazená, snad 4 měsíce v kuse, jen jsem se dala trochu dohromady, pár týdnů mi bylo dobře a zase jsem se někde nachladila a přešlo mě to teprve nedávno. Slyšela jsem, že letos to tak mělo hodně lidí. Jde mi o to, jestli můžu mít slabou imunitu i třeba ze stresu? No a ptám se proto, že teď musím jít na preventivku a pracuju jako pečovatelka a bojím se, abych tou preventivkou prošla. Myslíte, že ty moje potíže mohly být kvůli těm leukocytům, že by se to třeba zhoršilo? Nebo když jsem to měla loni trochu nižší, může to teď být úplně v pohodě a s tím nachlazením to nemusí mít nic společného? Nemám zdrávku, tak se v tom moc nevyznám. Děkuju :)

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
170
31.3.15 16:27

Hladina leukocytů se mění každou vteřinou. Takže pokud si loni měla hraniční hodnoty, nemusí to ještě nic znamenat :-) Imunitu samozřejmě oslabenou mít můžeš, ale taky nemusíš. Doporučuji preventivní opatření- zvýšený příjem vitamínů. A samozřejmě, že snížená imunita může být ze stresu :) je to svinstvo, co způsobuje mnohé. Proto na to zkus nemyslet, hold každý máme období, kdy se nás bacily drží a nepustí :-) Navíc pokud to bylo přechozené onemocnění nebo nedoléčené, to je hned :-) Nestresuj se a raději si dej pomeranč :-) Držím palečky u preventivky :-)

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
9
31.3.15 17:42
@pipulka123 píše: