Negativní posudky oponentů

Anonymní
22.6.20 13:52

Negativní posudky oponentů

Ahoj,
za dva dny mě čeká obhajoba mé bakalářské práce, na kterou jsem sbírala data již od druhého ročníku. Studuji kombinovaně. Pravidelně jsem se se svým vedoucím scházela a práci řešila. Dala jsem si vážně záležet a vybrala si téma vlastní. Jeho hodnocení bylo za 1. Patří k těm lepším profesorům, kteří nenechají projít jakoukoliv BP a pečlivě práci kontroluje. Proto jsem si ho vybrala. Nicméně mi přišel první posudek od oponenta, že nedoporučuje k obhajobě a dostala jsem za 4. Vůbec nepochopil, jak je práce koncipována. Na posudek jsem se odvolala a byl mi stanoven další, nepovinný posudek, hodnocen zase za 4. Smůla je, že ten poslední oponent se zná s mým vedoucím práce a je tam osobní nesympatie. Nicméně mi tu bylo vyčteno pár špatně napsaných slov gramaticky, dvě nesouvislé věty, a to, že hypotéza v praktické části nemůže mít formu otázky. Nicméně mě můj vedoucí ubezpečuje, že může být ve formě otázky. Setkal jste se s tím již někdo? Mám hrozný nervy a strach, že BP neobhajim :(. Nicméně u obhajoby bude můj vedoucí a oponenti nebudou přítomni ani jeden, tak trochu doufám, že mě vedoucí podpoří.

• Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

2375
22.6.20 13:55

Já, vedoucí mi dal za 1, oponent za 3 a u obhajoby jsem dostala 2, nestresuj se ;) Přijde mi, že každý to posuzuje podle sebe a to co má vedoucí považovala za skvělou práci mi oponentka absolutně sepsula.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
2001
22.6.20 13:57

Hypotéza určitě jen oznamovací větou. Výzkumná otázka je něco jiného.

Dobře se připrav, podle výtek, které na tebe směřovali. Držím palce ;)

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
11660
22.6.20 14:00

U diplomky mé kamarádky se vedoucí práce a oponent regulérně pohádali. Dala to za dvě, ale vedoucí práce jí nechala práci dokonce publikovat ve svém sborníku. Pokud tě připustí k obhajobě, tak bych se nebála.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
22.6.20 14:00