Němčina učebnice

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
eva valoi
Extra třída :D 12124 příspěvků 08.09.19 21:05
Němčina učebnice

Umíte tu někdo či dokonce učíte němčinu? Poradily byste mi nějakou dobrou učebnici? Co na gramatiku? Případně nějaké ověřené webové stránky?
Mám tu Spechen Sie Deutch (s klíčem, pořídila jsem si vydání pro učitele). Co ještě byste mi doporučily?

Reakce:
Tecumseh
Ukecaná baba ;) 1001 příspěvků 08.09.19 21:17
...

Sprechen Sie Deutsch je dobrá učebnice. Ale má 4.díly, musíš začít jedničkou a pokračovat pořád dál. A pořídit si nahrávky k těm učebnicím!

pet p
Kecalka 500 příspěvků 08.09.19 21:22

Mně nejvíc vyhovovala Němčina pro jazykové školy, rovněž to má několik dílů. Je možné, že tu učebnici ale inovovali a už to bude úplně jiný styl než ta před 15 lety. Já mluvím o té staré strohé učebnici :-)

eva valoi
Extra třída :D 12124 příspěvků 08.09.19 21:26

Horen Sie zu. Proč tam je to „zu“??
@Tecumseh @pet p Koukám ještě na Němčinu nejen pro samouky (taková černá). Ale jak do toho koukám, tak mi to připadá jak španělská vesnice.((
@pet p Němčinu pro jazykové školy někde v rodině je, ale už tedy je to hodně letité.

heia
Kecalka 174 příspěvků 08.09.19 21:34
@eva valoi píše:
Horen Sie zu. Proč tam je to „zu“??

To „zu“ je odlučitelná předpona. Při časování slovesa bývá na konci věty. Je to sloveso „zuhören“ (poslouchat), ne „hören“ (slyšet). Takže „hören Sie zu“ = poslouchejte".

Jinak můžu doporučit Němčinu pro samouky a jazykové školy, kniha, příloha (klíč, slovníček) a 3 CD, prodává se to jako sada. je to dělané systematicky, je to pro dospělé a začíná se úplně od začátku.

eva valoi
Extra třída :D 12124 příspěvků 08.09.19 21:40

@heia Mohu poprosit odkaz na tu učebnici?

eva valoi
Extra třída :D 12124 příspěvků 08.09.19 21:41

@heia A díky za vysvětlení odlučitelné předpony.

heia
Kecalka 174 příspěvků 08.09.19 22:25
@eva valoi píše: