Nepřímá práce

Anonymní
20.10.20 15:59

Nepřímá práce

Snad se zde najde někdo, kdo byl nebo je v podobné situaci, nebo někdo kdo ví, jak to je a co platí.
pracuji jako asistent pedagoga a část mého úvazku je tzv. nepřímá práce. Tzn. např. administrativa, výroba pomůcek ap. Prostě práce bez dětí. Když jsme to s vedením probírali bylo mi výslovně řečeno, že tuto dobu nemusím trávit na pracovišti. Když jsem navrhla, že budu teda určité dny odcházet o hodinu dříve začalo vykrucování a úplně nelogické vysvětlování proč to nejde a najednou obrat, že bych měla ten čas trávit na pracovišti. Věc se má tak, že pokud tuto dobu trávím na pracovišti stejně se věnuji dětem a administrativu pomůcky a tyto věci dělám doma ve svém volném čase. A to si myslím, že vedení prostě vyhovuje. Sice mi bylo řečeno, že ve volnu, nic dělat nemám, ale od dětí mě nikdo neuvolní a kdyby pomůcka nebyla na druhý den připravená, tak si myslím, že se to sveze po mně.
Na jednu stranu mě to fakt štve, ale mám tu práci ráda a rozhodně o ni nechci přijít a ani si to nemohu dovolit, takže jsem rozhodnutá už to neřešit. Jenom by mě zajímalo zda máte někdo podobnou zkušenost, nebo nevíte jak to s tím šasem na pracovišti opravdu je.
Jo mám známou, která má stejný úvazek v zařízení stejného typu a prostě končí o tu hodinu dříve…
Prosím o anonym, nebo smazání.

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
4350
20.10.20 16:04

Záleží to jen na zaměstnavateli. :nevim: A na tom, zda drží nebo nedrží slovo. :nevim: Já taky dělala pro zaměstnavateli po práci z domova a nedostala za to. Ani korunu. A jednou mi i vzal pohyblivou složku mzdy. :lol: Zdůrazňuji, že jsem třeba dělala práci, která nebyla moje, ale někdo ve firmě něco pokakal a já to dohledavala.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
23832
20.10.20 16:16

Tak kde bude asistent nebo učitel vykonávat nepřímou práci rozhoduje ředitel, bohuže. Co v tu chvíli, kdy končíš přímou, děláš? Prostě odejdi od dětí.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit