Nepřišlo rozhodnutí o prodloužení nemocenské

Anonymní
30.10.21 09:29

Nepřišlo rozhodnutí

Už je to měsíc kdy jsem přes lékařku žádala u OSSZ o prodloužení podpůrčí doby nemocenské. Rozhodnutí mi doteď nepřišlo. Mám tam volat nebo počkat? nevím na čem jsem a oni na to mají přece měsíc ne?

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
2577
30.10.21 10:10

Pokud se tam dovolas, tak zavolej. Ja v unoru resila podobne, ze jsem potrebovala od ossz jeden papir. Telefon mi pani, ktera me mela na starosti, nebrala. A po dvou mailech mi asi po 14 dnec odepsala, ale to uz jsem mela papir doma. Za zavolani nic nedas. Bud ti rekne, ze to poslala, nebo ze zapomnela napr.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
30.10.21 10:31
@Anonymní píše:
Už je to měsíc kdy jsem přes lékařku žádala u OSSZ o prodloužení podpůrčí doby nemocenské. Rozhodnutí mi doteď nepřišlo. Mám tam volat nebo počkat? nevím na čem jsem a oni na to mají přece měsíc ne?

Tak minimálně by ti měl přijít dopis s datem, kdy se máš dostavit na sociálku před posudkovou komisi. Mně se stalo, že se mi to nezdálo, tak jsem jim tam volala a zjistila, že za 2 hodiny tam mám být (bylo to náhoda, ten můj telefon). Pak jsem zjistila, že naše pošťačka to poslala nazpět. Prý jsem se odstěhovala 8o Bydlela jsem tam 15 let a cedulku jsem na schránce měla dost velkou.

• Citovat
  • Upravit
19981
30.10.21 13:23
@Anonymní píše:
Už je to měsíc kdy jsem přes lékařku žádala u OSSZ o prodloužení podpůrčí doby nemocenské. Rozhodnutí mi doteď nepřišlo. Mám tam volat nebo počkat? nevím na čem jsem a oni na to mají přece měsíc ne?

A u posudkoveho lékaře si byla, ze čekáš rozhodnutí o prodloužení?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
30.10.21 18:14
@lachtanice86 píše:
A u posudkoveho lékaře si byla, ze čekáš rozhodnutí o prodloužení?

Ne

• Citovat
  • Upravit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Psychologická poradna pro snažící se, těhotné i maminky