Neschopenka - špatně vyplněná profese

Anonymní
23.1.15 23:48

Neschopenka - špatně vyplněná profese

Potřebuji poradit - dr mi ve středu předepsala atb a vypsala neschopenku, v práci jsem domluvená, že ji přinesu až příští týden, ale ted' jsem si všimla, že mi jí špatně vyplnil - pracuji jako vychovatel ve školní družině a na neschopence mám napsáno učitel - vadí to? Mám neschopenku poprvý v životě, vím, že je moje chyba, že jsem si nezkontrolovala :oops:. Prosím zachovat anonymitu nebo vše smazat, chodí sem kolegyně z práce a nerada bych, aby to věděla celá škola :oops:

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
704
23.1.15 23:58

Ahoj, no nevím, ale podle mě je to jedno :mrgreen: hlavní je, že tam nemáš třeba kuchařka :lol: pokud je správně adresa, jméno atd., tak bych to neřešila…
Já když jsem hlásila pracovní pozici, tak mi taky napsala něco trochu jiného, aby se jí to vešlo do kolonky.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
4443
24.1.15 00:04
@Anonymní píše:
Potřebuji poradit - dr mi ve středu předepsala atb a vypsala neschopenku, v práci jsem domluvená, že ji přinesu až příští týden, ale ted' jsem si všimla, že mi jí špatně vyplnil - pracuji jako vychovatel ve školní družině a na neschopence mám napsáno učitel - vadí to? Mám neschopenku poprvý v životě, vím, že je moje chyba, že jsem si nezkontrolovala :oops:. Prosím zachovat anonymitu nebo vše smazat, chodí sem kolegyně z práce a nerada bych, aby to věděla celá škola :oops:

taky myslím že je to jedno, já mám na každé neschopence něco jineho :-D

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
15995
24.1.15 01:10

Myslim, ze to je sumak…ja bezne rikala treba jen administrativa nebo logistika…uz vidim chudaka doktora, jak by se pral s temi blaznivymi anglickymi nazvy, co jsem vetsinou mela :D (pracovala jsem pro mezinarodni firmy)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Meha
24.1.15 08:00

Můžeš být v klidu, to vůbec nevadí.

• Citovat
  • Upravit
65331
24.1.15 08:25