Neuskutečněný obchod

10
15.5.16 07:01

Neuskutečněný obchod

Dobrý den, dá se ohodnotit kupující obchodu který se neuzavřel? Kupující projevila zájem o asi 17 kousků oblečení z mé nabídky a navrhla za jakou cenu je koupí. Já jsem dala vše dohromady abych to mohla zvážit a spočítat poštovné. Navrhla jsem ji svou cenu. Nakonec jsme se dohodly na kompromisu. Po dvou dnech mi napsala, že si věci vybere jinde. Že nemá zájem. Jen lidi připravuje o čas a nic si nekoupí. Ráda bych ji dala negativní hodnocení i když se obchod neuskutečnil. Máte radu? Děkuji Hanka

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
15081
15.5.16 07:12

Zdravím,

@skorapka udělení negativního hodnocení je na Vašem zvážení. Pokud ale uživatelka z transakce ustoupila a oznámila Vám tuto skutečnost v dostatečném předstihu, nepovažujeme její postup proti pravidlům webu. :kytka:

adminka Zuzka

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
20124
15.5.16 07:14

@skorapka A neni to riziko podnikani? To je jako kdyz jdes do obchodu, resis s prodavacem pul hodiny urcity typ vyrobku a nokonec se jdes kouknout jeste nekam jinam, kde nakonec nakoupis. Holt s prodejem je urcita prace a to i v pripade, kdy obchod nevyjde.

Pani navrhla cenu, ty jsi navrhla vetsi (v tomto momente jsi se zbozim mela nejvetsi praci, i kdyz nebylo jasne, jestli obchod klapne), pak jste se dohodly na kompromisu, kdy cena pro ni byla vyssi, nez kolik za zbozi puvodne chtela dat. Obchod jste jeste neuzavrely, tak si pani vybrala zbozi jinde.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
25221
15.5.16 07:45

Já to zas vidim z pohledu té kupující, před nějakou dobou sem vybírala věci pro malého adomlouvala se s jednou paní na koupi vibračního lehátka, ale následující den vyšel nový inzerát, pro mě mnohem výhodnější, takže sem se té první paní omluvila s tim že si nakonec lehátko nevezmu… myslim že ej to úlpně normální, člověk má snad právo si rozmyslet nákup, nikdy nevíš třeba se paní něco přihodilo a peníze ted potřebuje na něco jiného…

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
218
15.5.16 07:50

Negativní hodnocení bych řešila, pokud by dělala opravdu průtahy a nebo by si poslany balík nevyzvedla na poště. Změnit názor zavčasu snad není na stětí hlavy :)

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
6613
15.5.16 07:58

To by mě zajímalo jak by prodávající reagovala, kdyby jí kupující zboží vrátilo do 14 dnů od převzetí. Protože i u bazarového zboží na to má právo, a ještě by jí musela vrátit i cenu poštovného k ní.
Takže klídek, dát za takové jednání negativ ne normální prasárna.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
9927
15.5.16 08:04

@skorapka to je riziko podnikani

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
15329
15.5.16 08:37

@skorapka promiň, ale toto mi přijde ze strany kupující jako korektní jednání. Holt si vybrala jinde. Ještě bych pochopila tvé rozhořčení, kdybys jí zboží blokovala 14 dní a mezitím odmítla jiné kupující. ale takto ne…

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
12745
15.5.16 09:47

Tohle uz je fakt do nebe volajici. Kupující ma pravo si obchod rozmyslet. Zadnou praci si s tim nemela. Dat dohromady par hadriku a zvazit je neni nejaka rehole

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
10
15.5.16 11:23

Tam šlo hlavně o to, že to pořád protahovala a když jsem ji napsala, že mám zájemce na pár oblečků o které jevila zájem ona a já bych potřebovala znát odpověď tak se ozvala po dvou dnech, že nemá čas pořád sedět u počítače. A za další dva dny napsala, že je nechce. A mne tak unikl jiný obchod. Jinak je mi jasný, že si každý může obchod rozmyslet. Ale když projevím zájem o nějakou věc tak komunikuj.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
20124
15.5.16 11:41

@skorapka To je proste obchodovani s matkami, ktere zadne obchodnice nejsou. Kdyz si objednam neco z kvalitniho eshopu, dostanu info o doruceni objednavky, info o doruceni penez a info o tom, ze bylo zbozi odeslano. Odesilani se deje nejpozdeji den po doruceni penez, spis jeste ten den. Takze casto jeden den udelam objednavku a druhy den mam zbozi doma. Pokud obcas kupuji neco od matek, je vetsinou komunikace uplne jina. Sama se musim ptat, zda platba dorazila, zda bylo zbozi odeslano a od prvniho dotazu mam zbozi doma nejdrive za tyden. Tak, jako by necekal nikdo v eshopu na rozmysleni a zbozi by prodal, tak priste necekej ani ty. Pouceni pro priste.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat