Nevím, co dělat. Práce a těhotná.

Anonymní
17.2.20 07:27

Nevím, co dělat. Práce a těhotná.

Chci se zeptat, jestli někdo byl v podobné situaci. Pracuji jako servírka, jsem nyní v 6 týdnu těhotenství. V 5+2 mi potvrdili, že je vše správně umístěné v děloze a že těhotná jsem, ale ještě nebylo vidět srdíčko. Na kontrolu jdu za 10 dní. V práci je to teď hodně na hraně, je nás strašně málo a chodí moc lidí. Jedeme od rána do pozdních večernich hodin, je to 12 až 16 hodin denně, jak kdy, ale vyloženě celý den na nohou, tolikrát není čas ani na jídlo. Bojím se dělat tak dlouhé směny. S prvním dítětem jsem byla do začátku 8meho měsíce v práci, ale měla jsem 8mi hodinovou pracovní dobu a sedavou práci. Dnes nastupuji na svůj dlouhý týden a bude narváno celý týden a ja budu muset opravdu jet. Dřív mi to bylo jedno, ale teď se bojím. Původne jsem chtěla počkat ještě do další kontroly, až by se objevilo srdíčko a pak, že bych to řekla, ale když si představím, co mě čeká, přemýšlím o tom, že to řeknu hned. Že bych udělala i nějaký kompromis a chodila třeba každý den, ale jen na těch 6 až 8 hodin, ale ne dělat nekonečné směny. Nemají za mě žádnou náhradu. To je další věc. Nemá to kdo dělat ty plné směny. Vo by jste dělaly vy?

• Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

5352
17.2.20 07:42

Rozmysli si, co je přednější, jestli práce nebo těhu. Jestli máš pracovní smlouvu, tak tě vyhodit nemůžou. Pokud o tebe stojí, tak se určitě nějak dohodnete. Je vidět že jsi zodpovědná vůči práci, ale určitě by to chtělo ty směny nějak rozumnější. Já v druhém těhu ve 32 letech neubrala plyn a dopadlo to 2× blbě…

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
17.2.20 07:46
@masinka9 píše: