Nevím co s prací poraďte

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Anonymní
2.1.22 15:23

Nevím co s prací poraďte

Prosím o anonym.

Ahoj holky/ženy…
Je mi 22 let a pracuji jako pokladní zástupce v jednom z nejmenovaných řetězců.
Dělám 140h/měsíc a vydělám si poměrně hezké peníze, teda alespoň pro mě. (Jsem jen vyučena)

Pracuji tam už přes dva a půl roku, Poslední dobou mám ale vnitřní pocit, že mám na víc.

Už od 15cti jsem chodila na brigády a v 95% brigád jsem dělala s lidmi, takže mi práce jako taková s lidmi nevadí. V práci taky není žádný problém např. Vedením atd.. jen prostě chodím z práce do práce a nic mě pak už nebaví, protože nevím, možná chodím “psychycky” vyšťavená? Servítky od lidí už si taky neberu, když přijde naštvaný zákazník tak jedním uchem dovnitř a druhým ven, neberu si to k srdci, a jde se dál..

Teď jsem týden na neschopence, a absolutně se mi do té práce nechce, nejsem líná, ani nekašlu na své pracovní povinnosti, jen prostě nevím, přestala mě práve bavit? Chci raději začít pracovat na svých koníčcích? Potřebuju “tolik peněz pro můj život na úkor práci?”
Strašně moc bych chtěla časem v životě podnikat, a táhne mě to k tomu víc a víc, je možné že se jen bojím udělat první krok.

Takové myšlenky se mi teď honí hlavou.

Na domácnost nejsem sama, žiju se snoubencem, ten vydělá okolo 31tis/měsíc..děti nemáme

Tak mě napadli dvě možnosti.. zkrátit si úvazek na 100h/měsíc kde bych si vydělala cca 19tis. Čistého, měla bych čas, mohla se věnovat třeba studiu na dálku, koníčkům a třeba postupně i podnikání.
A nebo… najít si jinou práci, kde ale nebude takový plat a při plném úvazku vydělám třeba taky okolo 20tis měsíčně a stejně budu 40h/tyden v práci.. to mi přijde jako nesmysl, když si takové penízky můžu vydělat a zároveň se věnovat jiným zájmům než jen práci.

Není o tom, že bych byla líná nebo se mi nechce, ale prostě jen cítím, že peníze pro mě nejsou všechno…