Nevím, jestli změnit práci..

Anonymní
15.2.23 11:06

Nevím, jestli změnit práci..

Ahoj, jdu si za vámi pro radu.
Je mi 21. Mám maturitu z obchodky a už třetím rokem pracuji v callcentru. Jako první práce to bylo dlouhou dobu super, 6h pracovní doba, na tu dobu fajn peníze a v práci pohoda. Postupem času už mě ale drtí stereotyp, nebaví mě být výplatou závislá na zákaznících a hlavně je tu pro mě na prd kolektiv. Nikdo mi nic špatného nedělá, ale cítím jak tu hloupnu a pracuju jako robot. Navíc mě šéf vidí jako stroj na peníze a dostávám další a další dohody o provedení práce a z 6hodin je najednou 8h a na penězích to není pomalu vidět. Včera jsem se překonala a šla na pohovor, pracovala bych jako administrativní pracovnice, použivala bych program Pohoda a byla v kanceláři většinu času sama. Hodně mě to láká, ale zároveň se hrozně bojím, že se to nenaučím a vyhodí mě třeba ve zkušebce, tady mám určitou jistotu, že mě nikdo nevyhodí i se hodně bojím případný reakce na výpověď a průběh 2 výpovědních měsíců.. Prosím poraďte mi jak se rozhodnout, jak se nebát a jak to celé vyřešit.. Jsem úplně na nervy.

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
35763
15.2.23 11:16
@Anonymní píše: