Nevolnost při cestování

116
7.7.05 14:38

Nevolnost při cestování

Ahoj holky,
potřebovala bych poradit. Zjistili jsme, že našemu 16 měsíčnímu chlapečkovi je při delším cestování autem špatně a pokaždé zvrací :cry: . Nejdříve jsme mysleli, že je to náhoda, že mu nesedlo jídlo před odjezdem, ale už se to stalo 3×, vlastně během každé jízdy delší, jak 2 hodiny. Dnes jsem se ptala v lékárně, ale nabídli mi pouze Kinedryl, který je až od dvou let :( . Tak jsem volala dětské lékařce a ta poradila nějaká homeopatika. Nemáte Vy sami s tím nějakou zkušenost? Moc by mi to pomohlo, protože malý kromě toho, že je mu špatně, tak v autě ani nechce moc spát, aby třeba větší část cesty prospal. Tím by se možná hodně vyřešilo, ale bohužel. Díky za každou radu :)
 Ahoj

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
3678
7.7.05 15:58

Ahoj,

co vím, tak homeopatika na to existují, ale pokud bude mít váš malý cestovní nevolnost, jakou mám já, tak na to bohužel nezabírá vůbec nic. Trpím tím odmala a i když mě cpali Kinedrylem nebo čímkoli jiným, stejně to nepomohlo. Zá:,–(ní problém je v sezení v autě vzadu. Dobře mi bylo, jen když jsem viděla ven z auta, sledovala neustále silnici a nepodívat se ani bokem a hlavně nepozorovat nic v autě, ale těžko to vysvětlíš takhle malýmu dítěti… Taky mi pomáhalo, když jsem celou dobu mluvila nebo zpívala, jakmile jsem ztichla, tak už se stavělo na zvracení…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
116
7.7.05 16:30

Je pravda, že od té doby, co jezdím s malým vzadu, tak mi taky není zrovna dobře a to jsem na nevolnosti nikdy netrpěla. Snažím se ho celou dobu nějak zabavit, zpívat mu, ale na něj to prostě přijde a je to. No, zkusím koupit ta homeopatika a uvidíme. Pro sebe si ale budu muset koupit Kinedril. Je ale zvláštní, že když jezdil v miminkovské „přepravce“, otočený proti směru jízdy, tak mu nic nebylo. Až teď, co sedí čelem dopředu :roll: …

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2773
7.7.05 16:36

Ahoj Sarko,