Nízké výživné?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
sebík1
Nováček 4 příspěvky 18.01.19 13:59
Nízké výživne ?

Ahoj holky mám na vás dotaz ohledně výživného… mám 3 kluky ve věku 15, 11 a 9 let a bývalí manžel na ně platí 5500kč měsíčně. Nejstarší syn bude nastupovat na učňák a bude dojíždět do školy tudíž bude potřebovat více peněz. Ráda bych poprosila o zvýșení alimentů ale byvalej pracuje jako osvč a většinu práce dělá bez papíru tudíž dokládá minialní příjem aby nemusel platit daně tak se bojím zda to má vůbec cenu. Navíc si pořídil s novou paní dítě takže má novou vyživovací povinnost. Holky myslíte že má vůbec cenu žádat o zvýšení? Díky moc za reakci.

Stránka:  1 2 Další »
Reakce:
Uživatel je onlineKriss Tina
Kelišová 7479 příspěvků 18.01.19 14:02

Určitě to zkus, tahle částka je na 3 takhle staré děti směšná (pokud je teda myšleno že na všechny dohromady platí 5500kc)

Hadumi
Extra třída :D 13681 příspěvků 18.01.19 14:02

Kdy naposledy se rozhodovalo? Tak starší si už taky může dát nějakou brigádku … jako nejhorší, co se může stát je, že ti soud návrh zamítne. Pokud se rozhodovalo, už před delší dobou, u tebe je všechno stejné, u fotra taky + má tedy to dítě, tak mu to třeba zvednou o dvě stovky …

sebík1
Nováček 4 příspěvky 18.01.19 14:06

Ano 5500kč je na všechny 3 kluky. Tyhle peníze beru od rozvodu takže je to cca 4 roky zpětně…

andelka83
Generální žvanilka 20498 příspěvků 18.01.19 14:11

Určitě bych to zkusila. Tatínci bývají vyčůrani,ale dost často soudy nejsou blbé a nesezerou jim to. Znají tyhle praktiky taktiky.

anupati
Kelišová 6566 příspěvků 18.01.19 14:13

Měli by brát v potaz průměrný výdělek na jeho pozici_v oboru ve vašem kraji. Tady ty na oko minimum se nepodporují. Slyšela jsem už o více případech v okolí, kdy to takto proběhlo.

Lama Lama
Hvězda diskuse 50636 příspěvků 4 inzeráty 18.01.19 14:13
@sebík1 píše: