Reklama

odchod od partnera a starost o dítě

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 27.09.18 09:41
Odchod od partnera a starost o dítě

Dobrý den, chtěla bych odejít se svým 9letym synem od partnera který je alkoholik a už se to s ním nedá vydržet. Nejen že je alkoholik a neustále mi nebo i synovi nadava a ponižuje mě. Mám možnost odejít s malým. Bydlení není problém. Akorát nemám rodinu. Takže bych byla sama. Do práce dojíždim 40 minut od bydliště. A pracuji na tři směnný provoz. K tomu studuji dálkové studium a tudíž jsem každé úterý ve škole do 20:00hod. Takže nevím jak to vymyslet s malým když budu ve škole. A nebo když budu mit odpolední a doma budu až ve 23 hod a nebo když budu mít noční. Od přítele mi rodině pomoc nemůže jelikož jim to pokud od něj odejdu zakázal. A určitě si chůvu dovolit nemohu. Nevím co mám dělat, nechci už přítelem žít opravdu je to už k nevydržení. Proto bych chtěla poradit. Předem děkuji za rady.

Stránka:  1 2 3 Další »

Reklama

Reakce:

pannda
Kelišová 6501 příspěvků 32 inzerátů 27.09.18 09:47

Devítiletý už by mohl zůstávat sám, popř. pokud se odstěhuješ do činžáku, zkusit sousedy, jestli by občas na něj nedohlídli.

pannda
Kelišová 6501 příspěvků 32 inzerátů 27.09.18 09:48
@Anonymní píše: