Odstavení dítěte - 18mesicu

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
84
30.12.21 21:50

Odstavení dítěte - 18mesicu

Prosím o zkušenosti a rady, mám holčičku 18mesicu, stále kojim, ale stává se to nepříjemné a bolestivé. Dcera se u toho pořád kroutí, škrábe mě, tahá za vlasy, za uši, natahuje prsa… Přemýšlím, že bych ji odstavila- jaké mlíčko dáváte takto starým dětem? Mohu dát klasické kravské anebo raději umělé mléko typu Nutrilon, Sunar atd…? Omlouvám se, jestli se ptám hloupě, ale nemám zkušenost.
Navíc bych ráda otěhotněla.. máte zkušenost s početím při kojení?
Děkuji

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
2336
30.12.21 22:06

@aaaki ahoj, já teď odstavila malou. Má 14 měsíců. Když jsem se ptala lékaře, čím nahradit MM, tak říkal, že je zbytečné v tomhle věku dávat umělé mléko. Takže nahradit mlékem, jogurky, zakysy… No chtěla jsem ji zkusit umělé mléko dát, ale beztak ho odmítá. Jak různé druhy mlék, tak i lahve.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
29395
30.12.21 22:07

To je dost individuální. Mě třeba cyklus naskočil vždy az po ukončení kojení, pokud už máš normálně ms, tak otěhotnět můžeš. S tím mlíkem, záleží co ti bude dítě chtít, mě třeba starší kravské nikdy nepil a měl um do 3 let, mladší byl velký jedlík a um měl cca do roka a půl (odstavila sem v 10 měsících), pak pil klasické, ale měl dost pestrou stravu a snědl toho hodně, starší byl nejedlik, tak sem byla za to um radši, že to je výživnější.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
10712
30.12.21 22:12

Přestala jsem kojit v 15m a nedávala jsem žádné mléko, jen občas nějaké rostlinné (ale moc ho nechtěl) nebo kozí. Navíc kravské mu do cca dvou let nesedělo, měl po něm průjem.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1987
31.12.21 07:14