Opadnutí erekce s kondomem

2630
5.5.12 21:13

Opadnutí erekce s kondomem

Zdravím vás s mým problémem :)
Mám stáleho přítelem, 4 roky jsem brala HA, ale mám k ní averzi. Proto jsme se domluvili, že budeme používat kondom. Přítel souhlasil, že s tím nemá problém, že mě chápe. Ze začátku to bylo docela v pohodě, ovšem poslední dobou už pravidelně při vytažení kondomu má po erekci. Prý to jakoby znecitlivuje, či co a teď už je to podle mě spíš psychickej problém, že selže. Jakmile se milujeme bez něj s přerušovanou souloží, tak je vše v pohodě, jinak ne. Ovšem ne že bych této metodě úplně věřila :D Vyzkoušeli jsme snad tři výrobce, i víc druhů jednotlivých výrobců a nemůžeme přijít na ten pravej. Máte s tím někdo zkušenost? Co se týče kondomů tak jsem začátečník, proto by mě zajímalo, jestli máte vyzkoušený nějaký, co by tolik „neznecitlivovali“ :?: Díky za odpovědi :kytka:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
1254
5.5.12 21:16

A co kdyby sis nechala ty zavést tělísko? Tím by opadla starost o kondom ;)

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
5463
5.5.12 21:16

No nevím,ale můj manžel říká,ž žádné znecitlivění není.Asi zálěží chlap od chlapa.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1505
5.5.12 21:23

Pokud máš averzi na antikoncepci, tvůj přítel na kondom, tak nezbývá než tělísko (možná antikoncepční injekce :?: ) … nebo přerušovaná soulož. My to takto provozujeme od narození malé, taky už prášky nechci …

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2630
@Janinna23 píše:
A co kdyby sis nechala ty zavést tělísko? Tím by opadla starost o kondom ;)
Ještě jsem nerodila, takže to nevidím jako dobrej nápad :) Spíš uvažuju na nějakým spermidem, typu Pharmatex..
@sexyfraga píše:
No nevím,ale můj manžel říká,ž žádné znecitlivění není.Asi zálěží chlap od chlapa.

No právě ze začátku mu to nevadilo, tak nevím, jestli nepoužíváme nějaký blbý kondomy… Teď je teda problém s jakýmkoli, ale to už bude psychika…

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1900