Opakované záněty močových cest u ženy

Napsat příspěvek
Velikost písma:
7479
29.3.13 14:38

@Jedlička12 na to nejsem odborník, já téměř nepiju :mrgreen:, ale vím, že se pivo doporučuje, prý nejlépe plzeň :lol:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
303
29.3.13 14:50

Myslím, že pivo ani víno Ti nepomůže :-) Kontakt pošlu večer, teď mám vybitý telefon?-)

Je to Dagmar Zemanová - tel.733512545. Bydlí v Ruprechticí, cestu Ti nejlépe popíše ona :-)

Příspěvek upraven 29.03.13 v 22:11

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
17629
29.3.13 15:18
@Jedlička12 píše:
Ještě mě napadlo, myslíte, že je nutné při těchto obtížích omezit pití alkoholu?

ano! ne omezit ale abstinovat. a pít teplé nápoje bez kofeinové. a úzkosti a strachy, pocity beznaděje, to vše odpovídá oslabené dráze ledvin podle TCM

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
17629
29.3.13 15:20

Krom rajčat bych vynechala i ostatní lilkovité, hlavně brambory, lilek, papriky..

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
865
29.3.13 16:26

@Saroya
Díky ;)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1224
29.3.13 17:57

Já to mám několikrát do roka :,(

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1302
29.3.13 17:57

Já musela podstoupit dlouhodobou léčbu atb. Prala jsem je asi půl roku. Měla jsem ošklivý chronický zánět. bylo mi to zjištěno díky tomu, že se dr. kouknul sondou dovnitř močáku. Od té doby vše ok. I v těhu.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
865
29.3.13 18:02

@Krystal86
Právě že na to vyšetření bych měla jít taky. Jenže až nebudu mít infekci, nebo tak jsem to aspoň pochopila…no uvidíme co mi řeknou v úterý :-)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1302
29.3.13 19:07
@Jedlička12 píše:
@Krystal86
Právě že na to vyšetření bych měla jít taky. Jenže až nebudu mít infekci, nebo tak jsem to aspoň pochopila…no uvidíme co mi řeknou v úterý :-)

držím palce.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2234
29.3.13 19:17

A nenosit tanga holky, kámoška trpěla 4 roky na záněty močáku, i 6krát do roka brala ATB, pak to někde vyčetla a od té doby má klid.