Čím ošetřit opar u miminka

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
85
22.12.05 14:30

opar

prosim o radu, cim osetrit opar na rtiku 8 mesicniho ditete.
teda aspon to vypada na opar:))

dekuji

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
Anonymni
22.12.05 14:50

Tak to bych kontaktovala dětskou lékařku, být Tebou. Pokud je to opravdu Herpes virus a dítě má dobrou imunitu, tak asi dostanete jen mastičku. Jinak prý tato infekce může mít u oslabených dětí i vážnější průběh než u dospělých.
Ptala jsem se totiž dětské lékařky, co mám dělat, když bylo dítě v kontaktu s dospělým s oparem a já to zjistila pozdě. Tak prý inkubační doba je 7-21 dní, a pokud má dobrou imunitu (a navíc ještě kojené), tak to nemusí vůbec dostat. V případě nějaké vyrážky ukázat doktorce a pravděpodobně nebude potřeba celková léčba, napíše jen mastičku. Hlavně hlídat, aby si to dítě nezaneslo do oka - hrozí poškození rohovky!
Naštěstí se tenkrát u malé nic neobjevilo.

• Citovat
  • Upravit
Anonymni
22.12.05 14:50

Jé pardon, to jsem byla já, nepřihlášená mamulka

• Citovat
  • Upravit
85
22.12.05 16:55

no prave tatinek ma opar,asi 2 dny, docela na to trpi a mam teda strach aby se to malymu nejak vic neudelalo. A jaky to muze mit prubeh??
Ja sama to ted asidoma ovlivnit ze?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
6545
22.12.05 19:56

Tak moje malá měla před necelým měsícem ošklivý zánět dásní spolu s aftama (komplet celý jazyk:() a na puse měla i opar a na něj jsme nedostaly nic. Vlastně celá léčba všeho najednou byl odvar ze šalvěje na zánět a na afty a opar genciánka, která to vysušovala. Jinak nic. a podle dětské dr (zastupující i náš dr) na to nic není. No a potírala jsem to tou genciánkou a zmizelo to bez problémů, průběh byl asi 5-7dní cca.
Genciánkou rozhodně nezkazíš nic.
Akorát může být mimčo dost nevrlé, protože to svědí.
Gabča a Bára

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
6545
22.12.05 19:59