Ošetřovné asistent pedagoga

Anonymní
18.4.21 19:32

Ošetřovné asistent pedagoga

Může asistent pedagoga čerpat ošetřovné na dítě při rotační výuce?

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
405
18.4.21 19:52

Od 12.4. asistent pedagoga nemůže čerpat OČR, pokud ve škole, kam dítě chodí, funguje v týdnu, kdy by dítě mělo být na distanční výuce hlídací družina nebo klub. Bohužel to mám stejně, pracuji jako asistentka ve školce a moje dcera chodí do 2. třídy.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
18.4.21 19:53

Situace v rodině - pedagogický pracovník, dítě ve druhé třídě, dostalo možnost během distančního týdne docházet do paralelní třídy, se kterou se ve škole střídají, čehož z jistých důvodů rodiče nechtějí využít, takže bude také doma na distančce se zbytkem své třídy, ale OČR čerpat nelze. Respektive asi může být rodič doma, v tom si nejsem úplně jistá, ale určitě bez výplaty peněz (prosím raději anonym, info o rodině)

• Citovat
  • Nahlásit
Anonymní
18.4.21 20:22

A co druhý rodič? Nechci dávat dítě na hlídání do třídy, kde je smíchaný celý první stupeň… notebook by měl mít svůj a sam se ani nedokáže připojit na online výuku..

• Citovat
  • Nahlásit
34237
18.4.21 20:23
@Anonymní píše:
A co druhý rodič? Nechci dávat dítě na hlídání do třídy, kde je smíchaný celý první stupeň… notebook by měl mít svůj a sam se ani nedokáže připojit na online výuku..

Taky nemůže čerpat OČR.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
53452
18.4.21 20:33
@Anonymní píše:

Nevím, jestli je to opravdu takhle. Nepotřebovala jsem to zjišťovat.
Prý by si musel vzít OČR druhý rodič. Tak jsem to četla, že některá AP volala na socku a tahle informace jim byla podaná. Nejlíp uděláš, když zítra zvedneš tel. a zavoláš si
sama na socku.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
34237
18.4.21 20:43

https://www.mpsv.cz/osetrovne

Nárok na osetrovne druhý rodič nemá, viz 8.otazka a odpověď.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
53452
18.4.21 20:45
@Anonymní píše: