Reklama

Oslovování mami

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

lindaway
Povídálka 20 příspěvků 11.12.17 14:46
Oslovování mami

Ahoj,
zajímalo by mě, jaký máte názor na situaci, kterou nyní musím řešit. Po smrti svých rodičů jsem si před 4-mi lety vzala do péče své mladší sourozence. Sestře je osm, bratrovi jedenáct. Před pár dny se mi stalo, že mě sestra občas oslovila mami. Nevěděla jsem, ani pořád nevím, jestli jí to vymlouvat. Přeci jen si rodiče pamatuje a měla je moc ráda. Myslím, že mě takhle oslovila vlivem školy (je ve druhé třídě, měla odklad), kde pořád slyší od dětí atd. o rodičích. Dneska jsem se ptala její učitelky, jak se o mně a manželovi vyjadřuje ve škole. Jestli jako o ségře a Davidovi, nebo jako o mamce a taťkovi. Dostala jsem jasnou odpověď. Ségra a David jsme pouze pokud se nějak hlouběji rozebírá rodina, tvoří rodokmen nebo tak. Ale jinak vždycky rodiče. Jak byste se zachovali vy? Já upřímně nevím. Na jednu stranu vidím, že chápe jak to je, a možná jí je prostě jen líto, že všechny děti mají maminku a tatínka a ona ne. A na rovinu, přece jen pro mě to není tohle oslovení moc příjemné, když mi rodiče také velmi chybí. Pokud by ale šlo o sestru, nějak to překousnu. :?

Stránka:  1 2 Další »

Reklama

Reakce:

Keyllah
Echt Kelišová 8994 příspěvků 11.12.17 14:55

@lindaway Takže sestřičce byli 4 roky, když vaši umřeli? Obávám se, že si z toho až tak moc nepamatuje a protože kolem sebe vidí a slyší o „mamince a tatínkovi“ jednoduše zapadla do modelu. Asi také nechce být jiná a všem vysvětlovat proč ségra a David a né maminka a tatínek. Je to pro ni jednodušší a možná se cítí bezpečněji. Asi bych si s ní v klidu sedla a promluvila si s ní. Pokud by chtěla vás oslovovat jako mami a tati i na veřejnosti byl by to problém? do dospělosti by jí to dle mého nevydrželo, ale možná nyní pokud se cítí víc zranitelná…

Hoa Mai
Kelišová 5654 příspěvků 16 inzerátů 11.12.17 14:58