Pamycon omylem do pusiny

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Helis15
Kecalka 172 příspěvků 21.02.17 20:38
Pamycon omylem do pusiny

Mamči, uklidněte mě prosím :?…malý 18 m má napsány Pamycon kapky do nosu na rýmu a dnes jsme omylem kaply mimo a kapka stekla do pusiny…nemuze se mu ni stát? přece jen jsou to ATB a on už bere chemoterapetika Simetrolim…prosím uklidněte mě :,(

Stránka:  1 2 Další »
Reakce:

Adinka_2012
Závislačka 2603 příspěvků 8 inzerátů 21.02.17 20:41

Já teda nejsem lékař, ale když si kapku do nosu, běžně mi to steče do krku…takže toto by nemělo vadit - ale třeba se mýlím

FenekUsaty
Závislačka 4244 příspěvků 21.02.17 20:41

@Helis15 nejsem lekarnik, ale cokoli co se kape do nosu na sliznice nemuze nijak ublizit, kdyz to spolkne, do tela se to dostane tou sliznici v nose mnohem lip nez tim, ze to spolkne… pokud nevypil celou lahvicku, tak bych to vuuuuuubec neresila, a to jsem bezne paranoidni matka. Bezne kapky do nosu clovek blbe kapne a stece mu to nosohltanem do krku. Jen proste nezaberou :)

Helis15
Kecalka 172 příspěvků 21.02.17 20:42
@Adinka_2012 píše:
Já teda nejsem lékař, ale když si kapku do nosu, běžně mi to steče do krku…takže toto by nemělo vadit - ale třeba se mýlím

to si taky říkám, ale přesně nesím co Pamycon se sliznicí v nose dělá, tak aby to neudělal i v té pusině…například nějaké znecitlivění nebo tak…

FenekUsaty
Závislačka 4244 příspěvků 21.02.17 20:43

@Adinka_2012 koukam, ze jsme napsaly ve stejny okamzik to same :lol:

Adinka_2012
Závislačka 2603 příspěvků 8 inzerátů 21.02.17 20:43

@Helis15
dle mého selského rozumu tam má působit na bakterie, které způsobují zelenou rýmu…takže by bylo potřeba to do toho nosu fakt kapnout, spolknutí nerovná se stejný účinek jako kapnutí

FenekUsaty
Závislačka 4244 příspěvků 21.02.17 20:45

@Helis15 kolik toho bylo? Dala bych mu maximalne loknout vody, ale vubec bych se nebala :)

Helis15