Plat učitele bez VŠ

3
18.6.23 19:19

Plat učitele bez VŠ

Dobrý den, mam dotaz, jsem student posledního ročníku VS pro první stupeň ZS a chtěla bych jít už na plný úvazek učit. Nevíte prosím, kolik si takový učitel vydělá? Nikde nemůžu najít nic, v tabulkách se nevyznám:( dekuji:)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
5165
18.6.23 19:28

A můžeš vůbec bez VŠ nastoupit? Pokud ano, tak tabulky nejsou nic extra složitého.. pro tebe 1. stupeň, ale nevím v jaké třídě se pozice nachází

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
5165
18.6.23 19:30

Nevím, zabralo mi to 5s

https://www.kurzy.cz/…lky-ucitelu/

Plat je v hrubém při plném úvazku

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
74217
18.6.23 19:31
@stazdiai píše:
Dobrý den, mam dotaz, jsem student posledního ročníku VS pro první stupeň ZS a chtěla bych jít už na plný úvazek učit. Nevíte prosím, kolik si takový učitel vydělá? Nikde nemůžu najít nic, v tabulkách se nevyznám:( dekuji:)

U nás má studující/ doplňující kvalifikaci 11. platovou třídu. Až donese lejstro, že škola je hotová. Tak teprve dostane 12. pl. třídu. Tak to měla kolegyně. Ona nastoupila v přípravném týdnu na svůj první školní rok. Ale v lednu teprve dodělala jeden předmět státnici. Teprve pak dostala dvanáctku, až měla kompletně hotovo. Nejspíš to bude záležet na vedení. Ona tehdy měla první dítě. Tak měla započítané 3 roky do praxe.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
5165
18.6.23 19:33

Učitelé na ZŠ 8. - 14. třída, u tebe tak 9. - 10.? Řeknou ti to asi až na pohovoru

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
74217
18.6.23 19:33
@Anik6 píše:
A můžeš vůbec bez VŠ nastoupit? Pokud ano, tak tabulky nejsou nic extra složitého.. pro tebe 1. stupeň, ale nevím v jaké třídě se pozice nachází

Může, když nesežene ředitel kvalifikovanější. Tak smí vzít studentku. Dva roky jsem takhle asistovala holce. Učila od třeťáku. Obě jsme byly ve stejném ročníku VŠ. Jen jiné zaměření.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
3
18.6.23 19:36