Plenky Sketch

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
3359
11.10.10 17:42

Plenky Sketch

Ahoj holky, potřebovala bych poradit, chtěla bych látkové pleny a je jich fakt hafo, musím říct, že čtverce mě moc nenadchly. Našla jsem pleny Sketch, jsou za celkem rozumnou cenu a pro mě je ideální, že to na prďolku narvu jedním vrzem :mrgreen: myslím plenky AIO a ještě se mi zamlouvají fleecové pleny, máte některá zkušenosti? Je to dobrý výběr, jsem zatím amatér :lol: Ještě mě zaujaly „francouzské plenky“.
Děkuji Marie

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
51750
11.10.10 18:38

Zkušenost mám a to nic moc, lákají nižší cenou, ale kvalita je fakt nesrvnatelná s dražšími plenkami. Já bych už tu chybu neudělala a nebrala bych je. :wink:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
6093
11.10.10 18:40

Nevím, jak se teď firma Sketch rozšoupla, třeba už má jiné pleny, jiné materiály..
Jednu mám doma, pouze jsem ji otestovala, zjistila jsem, že je nic moc (spíš nic než moc) a od té doby leží v hloubi přebalovacího pultu.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
215
11.10.10 19:33

čau já za sebe už bych je nikdy nekoupila. Radši si ušiju z kvalitních látek plínky sama.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
3359
11.10.10 19:35

Holky děkuji a poradily by jste mi nějakou alternativu? Chtěla bych, ale opravdu něco jednoduchého - AIO a fleecové pleny a určitě i cena by měla být příznivá…
Díky. M.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
51750
11.10.10 19:39

Marie ono na trhu je toho fakt moc.
Já osobně bych nekupovala moc fleccových, spíš bych koupila jednu na vyzkoušení, né každemu miminku flecc sedí, mě třeba ELiška ten flecc co byl v AIO Sketch nesnesla, ale třeba flecové separačky haipa daipa jí nevadily.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
10652
11.10.10 20:00

za nás taky nebrat :cert: raději bych si připlatila než todle :palec:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
11.10.10 20:44