Porodní asistentka - studium

Napsat příspěvek
Velikost písma:
včelička Mája
29.2.12 11:40

AHoj, já jsem sice po zdrávce,ale ted studuji 3 rokem PA a mužu říct že jsou u nás holky i z jiných oborů. Problémy měli zpočátku s praxí, museli se doučit všechno co my jsme stihli za 4 roky na zdrávce, kupa z nás odešla, ve 3.ťáku nás ze 32 zustalo 21 a myslím že všichni sme na dobré cestě ke státnicím, zůstali i holky co měli učnák, pak ekonomickou nástvabu, nebo holky z pajdáku atd. Všechno jde zvládnout když si za tím stojíš

• Citovat
  • Upravit
qia
99
4.5.12 11:49

porodní asistentka

ahoj, chci se prosím zeptat. Ráda bych pracovala jako u miminek. jako v luzkovým kde maminky už porodily a sestřičky se už o ně jen starají. Musím mit na toto školu jako všeobecní sestra nebo jako porodni asistentka?? :)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Rozárková
4.5.12 11:57

@qia Dětská zdravotní sestra to bylo za mých studií,jestli je to tak i teď,to moc netuším. Ale s PA to moc nesouvisí.

• Citovat
  • Upravit
qia
99
4.5.12 11:58

Taky si myslím, že to s tím nesouvisí.. Možna ta dětská, to mas asi pravdu,zatim dekuji:)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
16077
4.5.12 13:53

podle mě musíš mít něco jako novorozeneckou specializaci..

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
24292
4.5.12 15:39

Vystuduješ zdravotní sestru, pak specku dětskou, nebo intenzivní péči a neonatologický arip, když budeš chtít dělát na miminkách od půl kila vejš.

Příspěvek upraven 03.01.15 v 10:51

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
qia
99
4.5.12 17:51

Aha,takže pujdu na 3 roky na všeobecnou sestru a potom je to nejaky kurz nebo dalsi skola na par let k tem miminkam? chci delat u tech novorozencu:)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
včelička Mája
4.5.12 19:33

Budeš muset nejdřív vystudovat všeobecnou sestru, tak je na 3 roky a pak je přímo nástavba dětská sestra na 2 roky, jako porodní asistentku tě na novorozenecké nevezmnou ( chtěla jsem to tak taky, proto se musím spokojit s porodním sálem :-) )