Porodní asistentka - studium

Lili_Lili
7.2.10 23:12

porodní asistentka

Ahojky všichni..moc vás prosím o radu..Mam vystudovanou střední ekonomickou a ted studuji i ekonomický obor na vejšce, ale zjistila jsem, že mě to vůbec nebaví, moc bych si přála být porodní asistentka. Bohužel jsem si to uvědomila až takhle pozdě:-(Myslíte, že kdybych zvládla příjmačky, že mám šanci tu školu vůbec vystudovat?Vím že na tu školu chodí i lidi z gymplu, ale ty mají aspon základy biologiea a já nemám nic:-(Bude mě však celý život trápit že vlastně dělám něco co mě nebaví:-(Prosím poraďte kdo máte zkušenosti s tímto oborem, myslíte si že to jde zvládnout?Jsem zoufalá :-( :cry:

• Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

8451
7.2.10 23:21

Lili, já bych do toho klidně šla, já jsem teda studovla klasicky zdravku na střední, ale menžel je vyučený umělecký kovář a pak šel studovat nádstavbu a má titul Diplomovaný zdravotnický záchranář, navíc, tam se učíš všechno od začátku, ale je to teda dost náročné. Každopádně hodně štstí :wink:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Lili_Lili
7.2.10 23:35

Jé moc děkuju za podporu:-)Takže to vůbec nevadí, že nemám žádný základy, jen tu blbou ekonomku? Víš doma mě moc nepodpoří, řekli mi, že když už sem začala studovat na ty ekonomce, ať tu zůstanu, a že jsem blázen přejít na takový obor, že to nemůžu zvládnout..Já ale vím že bych prostě dělala v životě co mě nebaví, a mě by pak moc mrzelo, že jsem to aspoň nezkusila..Mám moc ráda miminka, děti a tohle by mě prostě bavilo..Nebo nevíš jestli existuje nějaká práce kde bych pracovala s dětmi a měla přitom vystudovanou ekonomickou školu?

• Nahlásit
  • Citovat
5436
7.2.10 23:42

Ahojky,