Porodnice na Letné?

614
6.11.05 13:21

Porodnice na Letné?

Ahoj,
mám dotaz za svou švagrovou, v dubnu má rodit a ke gynekologovi chodí kamsi na Letnou (Praha 7), bohužel mi není schopná říct kam :( A chce tam i rodit. Mám zjistit, jestli tam nějaká porodnice je (našla jsem jen Lékařský dům Holešovice - www.lekarskydum.cz a nejsem si jistá, jestli je to ono).
Nemáte někdo s porodnicí někde na Letné zkušenosti???
Předem děkuji!
 Eliška

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
Anonymni
6.11.05 14:36

Ahoj Elisko,
na Letne sem take bydlela i v dobe, kdy se nam narodil syn, ale porodnice tam zadna neni, ani v lekarskem dome ne. Co ja vim, tak v Praze se rodi pouze v Podoli, v Motole, na Vinohradech, v Krci a u Apolinare. Mozna nekdo neco jeste doplni, ale na Letne opravdu nic neni. Nejbliz by asi byl Motol, ja rodila v Podoli.
Pa
 Eva

• Citovat
  • Upravit
1268
6.11.05 14:52

Ahoj Eliško,

napadlo mě, že tvoje švagrová možná chodí k doktorovi do Gennetu, které je v Kostelní ulici za vjezdem do Letenského tunelu vedle gymnázia nad Štolou. Mimo jiné se tu dělá např. ultrazvukové vyšetření plodu. Já jsem tam byla v těhotenství 2× - poslala mě tam moje doktorka protože přeci jenom její ultrazvuk není až tak super a nebyla si tam něčím jistá. Ale v žádném případě tam není porodnice.
 Gina

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
860
6.11.05 15:21

Ahoj,
já mam pocit, že v Gennetu rodí, ale málokoho, je to jen přes známost. Já tam taky byla na utz, a musím říct, že je to tam opravdu hezké a ten přístup, to se nedá srovnávat s normální nemocnicí, prostě super.

Radka

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2619
6.11.05 16:14

Ahojky,

na Letne porodnice urcite neni, bydlim tu :-) v Gennetu se rodit neda (www.gennet.cz). Nejbliz odsud je Motol, o kousek dal Bulovka, tam se rodit taky da. Ostatni porodnice v Praze uz napsala Eva.

Overila si svagrova, jestli tam opravdu rodi?

Hezky den

Mata

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
614