Problém s erekcí - je to normální nebo je to porucha?

Anonymní
19.1.15 09:41

poruchy erekc

Ahoj,
snad pochopíte anonymitu. nejsem ani nováček, ani žádný úchyl. ale nemusí každý vědět co řeším.

jdu se zeptat, zda je to normální a nebo se jedná o poruchu. jedná se o to, že manžel než má sex, tak se mu musí pomoci ručně nebo jinak. Prostě ani když má chuť na sex nestojí mu sám. nevadí mi to, i když někdy by to na škodu nebylo :) jen jsem přemýšlela a nevzpomínám si, že u bývalých jsem to nezažila. je to u někoho normální a nebo se jedná o poruchu?
 díky

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
Anonymní
19.1.15 09:49

Hodně záleží i na věku. Je to jiné u 20níka a 50níka… Potom záleží, jestli nemá různé nemoci.
Bohužel s přítelem to tak taky mám a to je ještě celkem mladý :(

• Citovat
  • Upravit
8959
19.1.15 09:50

Buď porucha, nebo (pardon) partnera dostatečně nevzrušuješ..? :nevim:
Méme chlapovi „stojí“ jen co „projdu kolem“ :)
Zkuste něco jiného, nového, prádélko, prostředí… něco nastuduj.. nějaké afrodiziaka v podobě potravin.. Pokud se dobře pamatuju, tak je na erekci dobrý celer…? Ale zkus to nastudovat..
Pokud ani takhle to nepůjde, tak jedině vyhledat odbornou pomoc

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
3968
19.1.15 09:52

věk

Dokud neuvedeš jeho věk, nebudeme sto ti kvalifikovaně poradit. Ve vyšším věku je běžné, že je třeba fyzické stimulace. Jak napsal nějaký sexuolog: „v mladém věku stačí pouhá myšlenka, později je třeba fyzická stimulace a nakonec zbývají prášky!“

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
19.1.15 09:56

Manželovi je 35, a co si pamatuju má to od začátku vztahu. to mu bylo po 27. o tom že ho nevzrušuju, mě napadlo taky. ale jak píšu má to od začátku vztahu a kdybych ho nevzrušovala tak si mě snad nenašel :)
prádlo, místo, atd zkoušíme. ne teda pro erekci, ale pro sexuální život celkově.

• Citovat
  • Upravit
Anonymní
19.1.15 10:00