Posílení imunity po proležené zimě

245
21.4.17 17:59

Posílení imunity po proležené zimě

Zdravím všechny. Mám na Vás velkou prosbu o radu, pokud, prosím, dočtete do konce. Jsem studentka, do školy dojíždím denně 40 km napěchovaným autobusem, kde si každý funí do pusy, tudíž bylo nemožné vyhnout se infekci. Měla jsem dlouhotrvající kašel (asi měsíc a půl), poté zelené vykašlávané hleny a rýma, nakonec zánět dutin a průdušnice a ATB. Kašel se od té doby už neobjevil, ale dutiny a další ATB se ozvaly ještě jednou. Potřetí jsem je měla na zánět slinné žlázy. Musela jsem do školy a nikdy nic pořádně nedoléčila. Nos byl tak podrážděný a oteklý, že na splasknutí mi pomohly až léky a sprej nosu na alergii. Po těch se mi ulevilo, i když testy na alergii vyšly negativní. Můj alergolog ale není nejlepší, pokud mi pomohla až antihistaminika, tak nějaká alergie tam tedy je ne? :? Ale k věci, chtěla bych poté, co mi ATB vybily imunitu, tělo nějak nastartovat. Hlavně těch dutin se děsím, nechci příští rok zažít v zimě to samé, stala jsem se z toho paranoidní, každá rýma mě vyděsí, nedej bože, když je trochu žlutá, zelená. I když to nic znamenat nemusí. Na imunitu jsem zkoušela Wobenzym a Hlívu, ale měla jsem po nich neskutečnou nechuť k jídlu. Podle lékárnice je to známka toho, že tělo je přesycené léky. Koupila jsem si tedy ve zdravé výživě bylinný sirup a kapky z lihořeřišnice na posílení imunity dýchacích cest. Nos vyplachuji slanou vodou, ale psychicky je to pořád velký blok a strach, ještě nezačalo léto a já se děsím další zimy. Miluju bruslení a bojím se, že už se na brusle kvůli neustálé nemoci ani nepostavím. A nervy jsou na vyléčení asi to nejhorší. Chtěla bych dodat, že imunologickou poruchu nemám. Jen asi tělo dostává zabrat. Myslíte si, že studijní stres má také vliv na imunitu? (VŠ) Co byste na imunitu brali Vy, osvědčilo se vám něco přírodního, už chemii nechci vidět. A také jak uklidnit pošramocené nervy? Omlouvám se za takové vykecavání, ale moc se nemám komu svě