Postinor 2

Anonymní
28.11.19 13:26

Postinor 2

Dobrý den, máte někdo zkušenosti s postinor-2?
Dnes jsme měli s přítelem pohlavní styk, ochrana nám při tom praskla, hned jsem letěla do lékárny s do hodiny si vzala prášky. Strašně se bojím, jelikož ještě nejsme připraveni… Před 2dny mi skočila menstruace… Mám strach aby to zabralo

  • Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

5534
28.11.19 13:34

Zabere ;) nejspíš nemáš ani plodné dny… jen čekej, že se může menst. cyklus rozhodit

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
28.11.19 13:44

@kve-tinka plodné dny nemám.. ano četla jsem už že se může rozhodit men. cyklus.

  • Nahlásit
  • Citovat
839
28.11.19 14:04
@Anonymní píše:
@kve-tinka plodné dny nemám.. ano četla jsem už že se může rozhodit men. cyklus.

Strach z nechtěného těhotenství bych neměla. Kombinace mimo plodné dny (i když to není nic spolehlivého, když se to přesně nehlídá, kdy ano) a Postinor je myslím docela jistota. Rozhodit cyklus to opravdu může, takže hned nezoufej, když budeš mít třeba zpoždění u příští MS. Ono se to srovná. To je také ten důvod, proč je to opravdu jen nouzová antikoncepce, pro výjimečné případy.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
29.11.19 16:12

@Mutlice já doufám, dost mě bolí hlava a podbřišek.. jak na schvál ale čtu články kde ženy otěhotněli i přes… Vůbec nevím co čekat, někteří píšou že po 3 dnech špinili… Kdy bych si měla udělat pro jistotu test?

  • Nahlásit
  • Citovat
839
29.11.19 16:39
@Anonymní píše:
@Mutlice já doufám, dost mě bolí hlava a podbřišek.. jak na schvál ale čtu články kde ženy otěhotněli i přes… Vůbec nevím co čekat, někteří píšou že po 3 dnech špinili… Kdy bych si měla udělat pro jistotu test?

Otehotnet dva dny po menstruaci je docela malo pravdepodobne. Test ti nic neukaze. To pripadne tak za dva tydny. Cim driv po tom styku postinor vezmes tim je spolehlivejsi. Udelala jsi, co jsi v tehle situaci mohla. Musus pockat, ale neboj :hug: tehotensky test ted bude negativni, i kdybys nahodou opravdu otehotnela

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
1.12.19 23:13

@Mutlice počkám a uvidím… Co mě víc děsí je to že mě stále bolí v oblasti kříži a podbřišku… Podle mě by to svinstvo mělo být už z těla pryč…

  • Nahlásit
  • Citovat
839
2.12.19 09:31

Je to pět dní, co jsi si ho vzala, a jsou to hormony, takže to může nadělat paseku. Ono těžko říct, jak moc tě to bolí tady moc neposoudíme. Já jsem ho za život užila 2× a celkem nikdy mi po něm nic nebylo. až na zpoždění další menstruace. ale každý snášíme tyhle věci jinak. můžeš i skočit na gyndu a říct tam, o co jde, a absolvovat nějaké vyšetření, spíš proto, aby bolest břicha nebyla třeba z nějakého zánětu atd. ale to už je na tobě, to neumíme tady posoudit… :) držím palce

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
2.12.19 13:09

@Mutlice já vím, tím jak jsem v tomhle nezkušená tak strašně plašim, ale to bolení vypadá na zánět mocaku. V noci jsem litata furt na záchod a než jsem usnula tak že potřebuju každou chvíli, přitom nebylo co… Takže podle mě to má za příčinu tohle.Ja vím každé tělo je jiné.. No uvidíme, každopádně se omlouvám že tak plašim ale nemám to s kým jiným probírat než tady s Vami

  • Nahlásit
  • Citovat

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama