Reklama

Potvrzení praxe

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 17.04.18 17:35
Potvrzení praxe

Dobrý den holky a ženy. :-)
Mám problém ohledně splnění praxe na VŠ. Jsem dálkařka na pedagogické fakultě. Studuji specku, ovšem v práci jsem mimo obor. Už pouštění v pátky plus na zkoušky se šéfové nelíbí, ale teď mám problém, aby mě pouštěla na praxe. Máme mít splněny dvě. Jednu mám, tu jsem si dva týdny poctivě odchodila. Ale ještě musím doložit jednu a na tu už nemám čas. V práci mě nikdo nepustí, už tak je skrz to zle a po práci se musím věnovat dětem, učit se na zkoušky, prostě to nedávám. Stydím se, ale potŕebovala bych “razítko” na potvrzení další praxe. Je mi blbé přijít kamkoli a říct si o potvrzení s tím, že tam být nemohu. Jedná se o praxi ve školce, školní družině nebo speciální škola. Není tu nějaká paní učitelka z Břeclavska nebo Hodonínska, která by mi to potvrzení dala? Je mi to opravdu hloupé, ale jsem zoufalá. Pokud by se někdo našel, ukázala bych potvrzení první praxe, co všechno jsem dělala, že nejsem flákačka, našel by se tu někdo prosím? Potřebuji to do konce dubna. Jsem už zoufalá a opravdu z časových důvodů to nedávám.
Děkuji za pochopení a snad mě neodsoudíte. Kdo studoval vysokou při práci a s dětmi pochopí. Děkuji. :kytka:

Stránka:  1 2 Další »

Reklama

Reakce:

P4ja
Kelišová 5762 příspěvků 17.04.18 17:44

No a nešlo by se někde domluvit s tím, že by sis to odchodila později? Jako že by ti to napsali a ty potom došla? Vzala na to dovču nebo tak?? I třeba o prázdninách, to spousta školek jede na menší počet lidií, tak by to třeba uvítali.

zelená7
Ukecaná baba ;) 1117 příspěvků 17.04.18 17:44

Potvrzení ti může dát jen ředitelka či ředitel, ne běžná učitelka. Tak nevím, jestli tu narazíš zrovna na ředitelku školy nebo školky. To by byla opravdu velká náhoda.

P4ja
Kelišová 5762 příspěvků 17.04.18 17:45